اخبار بروجرد

ماهانه ۶۰ دستگاه خودرو در کارخانه عظیم خودرو بروجرد تولید می‌شود

روزهای بروجرد- معاون اقتصادی استانداری لرستان گفت: شرکت عظیم خودرو بروجرد فعالیت خود را از اول تیر آغاز کرده و ماهانه ۶۰ دستگاه خودرو در این واحد تولید می‌شود.

اسد عبدالهی در بازدید از کارخانه خودروسازی عظیم خود بروجرد در جمع خبرنگاران افزود: عظیم خودرو یکی از واحدهای بزرگ اقتصادی استان است که متاسفانه به دلایلی در فعالیت این کارخانه وقفه ای ایجاد شد و مدتی تعطیل بود.

به گزارش ایرنا وی اضافه کرد: بعد از پیگیری های مکرر برای راه اندازی و فعالیت مجدد این واحد، خوشبختانه از اول تیرماه امسال این کارخانه فعالیت خود را مجدد آغاز کرده و طبق برنامه ریزی ها هر ماه این کارخانه ۶۰ دستگاه خودرو را تولید می کند و به مشتریانی که قبلا ثبت نام کرده اند، تحویل می دهد.

عبدالهی با اشاره به میزان اشتغال در این واحد گفت: در حال حاضر با راه اندازی این کارخانه ۱۸۰ نفر مشغول به کار شده اند که ۱۰۰ نفر در خود کارخانه و ۲۰ نفر در دفتر تهران مشغول شدند.

معاون اقتصادی استانداری لرستان اظهار داشت: با توجه به مشکلات و شرایط تحریم، راه اندازی این واحد خودروسازی و تحویل هر ماه ۶۰ دستگاه خودرو کار بسیار بزرگی است.

وی بیان کرد: در گذشته یک مشکل حقوقی در این راستا ایجاد شده بود که استاندار لرستان به صورت جدی ورود پیدا کردند و امروز شاهد فعالیت این کارخانه هستیم که علاوه بر تولید در اشتغال نقش مهمی دارد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close