اخبار بروجرد

فرماندار بروجرد: کارهای اداری و اقتصادی نباید به دلیل کرونا مختل شود

روزهای بروجرد- معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: کارهای اداری و اقتصادی نباید به دلیل کرونا مختل شود.

عبدالرحیم رحیمی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با محوریت اوقات فراغت که امروز سوم تیرماه در محل فرمانداری بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: پروتکل‌های بهداشتی باید توسط کلیه مردم رعایت شود.

به گزارش ایسنا وی تصریح کرد: هر خانواده باید مواظب خودشان باشند و در مکان‌های که تجمع زیاد است حاضر نشوند و فاصله اجتماعی را رعایت کنند.

فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: مردم نباید برای سال ۹۹ انتظار واکسن را داشته باشند چون ویروس کرونا مدام در حال تغییر شکل است.

رحیمی اضافه کرد: تنها راه عدم شیوع ویروس کرونا زدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی است که امیدواریم شیب ابتلا در شهرستان تند نشود.

وی بیان کرد: دانشگاه‌ها و آموزش‌وپرورش در حال برنامه‌ریزی برای شروع فعالیت برای مهرماه هستند و مدارس قرار است به‌صورت زوج و فرد فعالیت کنند.

معاون استاندار لرستان ادامه داد: شیوع ویروس کرونا نباید کارهای اداری و اقتصادی را مختل کند و باید زندگی مسالمت‌آمیز با این بیماری را ادامه دهیم.

رحیمی عنوان کرد: کرونا حتی قوی‌ترین اقتصادهایی همچون اقتصاد اروپا را با مشکل مواجه کرده است و چاره‌ای جز این نیست که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های لازم کار را در حیطه‌های مختلف انجام داد.

وی با اشاره به اوقات فراغت ایام تابستان افزود: لازمه اوقات فراغت، تجمع و جمع شدن در اماکن ورزشی و یا آموزشی و تفریحی است.

فرماندار بروجرد اظهار کرد: با توجه به شرایط موجود طبیعی است افراد به‌منظور رعایت اصول بهداشتی، تمایل چندانی به حضور در این اماکن را نداشته باشند ولی ادارات مختلف مرتبط برنامه‌ریزی خود را انجام دهند.

تگ ها

مقالات مشابه

1 thought on “فرماندار بروجرد: کارهای اداری و اقتصادی نباید به دلیل کرونا مختل شود”

  1. البته نباید فراموش کنیم که مهم ترین وظیفه در این شرایط حراست و حفاظت از جان مردم است.
    برای هر توسعه و پیشرفتی من جمله توسعه اقتصادی نیروی کار مهم ترین عامل می باشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close