اخبار بروجرد

فاطمه مقصودی: بی آبی و حمل و نقل محصولات کشاورزی، دغدغه روستانشینان بروجرد

روزهای بروجرد- نماینده بروجرد در مجلس گفت:درحال حاضر فصل کاشت محصول است و در حوزه انتخابیه بروجرد و اشترینان حمل و نقل محصولات کشاورزی به سختی انجام می شود.

فاطمه مقصودی در گفت‌وگو با خانه ملت با بیان اینکه مجلس هرگز تعطیلی ندارد،گفت: به روستاهای مناطق حوزه انتخابیه سرکشی کرده و مسائل مشکلات مردم، کارخانه ها ،شهرک ها و شهرک‌های صنعتی را رسیدگی می‌کنیم.

وی ادامه داد: دیدارهای مردمی با مردم برگزار می شود ،مشکلات و مسائل مردم و حرف های مردم را می شنویم و تا جایی که بتوانیم در جهت رفع مشکلات مردم تلاش می کنیم.

مقصودی افزود: هفته ای که برای سرکشی به حوزه انتخابیه می رویم؛  از زمانی که  به حوزه انتخابیه می رسیم از ۷ صبح گاهی تا پاسی از شب با مردم سروکار داریم در روستاها، در دفاتر و در حوزه انتخابیه با مردم و مشکلات آنها روبرو و آشنا می شویم و مشکلات آنها را گوش می دهیم.

نماینده بروجرد درمجلس شورای اسلامی مطرح کرد: مسئله آب  یک مسئله کلیدی در حوزه انتخابیه است و مسائل مربوط به تخصیص در حوزه راه و راه‌های روستایی مطرح شد، حوزه مربوط به آبرسانی به مناطق روستایی که از این امکان برخوردار نیستند و مسائل و مشکلات دیگر حوزه‌های انتخابیه مطرح  می شود.

مقصودی با بیان اینکه مجلس موضوع معیشت مردم را باید در رأس مسائل اقتصادی مورد توجه قرار دهد، ادامه داد:مشکلات عمده روستاها مشکل آب است و مشکلات آب زراعی و آب آشامیدنی،از آنجا که در منطقه سد وجود ندارد،اغلب روستاها مشکلات آب آشامیدنی و آب زراعی دارند.

این نماینده در مجلس یازدهم با بیان اینکه جاده ها و راه ها مشکل دیگر روستاها است، مطرح کرد: با توجه به سیل سال گذشته در منطقه ما ،جاده های مواصلاتی را از بین رفته و پل های ارتباطی را تخریب شده است. رودخانه ها را شسته و رودخانه های منطقه نیاز به لایروبی دارند، همچنین بازسازی پل ها و جاده ها باید در اولویت باشد.

نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات حمل و نقل محصولات کشاورزی،تصریح کرد: درحال حاضر فصل کاشت محصول است و برای حمل و نقل محصولات کشاورزی در حوزه انتخابیه بروجرد و اشترینان مشکلاتی وجود دارد و حمل و نقل محصولات کشاورزی به سختی انجام می شود.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقتصاد روستاها، تصریح کرد: مشکلات اقتصادی در روستا بسیار زیاد است؛ درحوزه انتخابیه بنده و منطقه لرستان محدودیت‌های وجود دارد و در واقع مناطق محروم زیاد دارد و جوانان روستا مشکلات اشتغال دارند که این موضوعات در دیدارها و سرکشی به روستاها مطرح می شود و امیدواریم در مجلس با مطرح کردن این موضوعات در رفع نیازهای مردم حوزه انتخابیه میسر باشیم. 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close