اخبار بروجردویژه ها

شهردار بروجرد: درآمد شهرداری در ایام کرونا به صفر رسید

روزهای بروجرد- شهردار بروجرد گفت: درآمد شهرداری در ایام کرونا به صفر رسید.

رحیم جافری در جلسه قرارگاه پدافند زیستی بروجرد که امروز یکم تیرماه در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: در ایام کرونا درآمد شهرداری به صفر رسید و مخارج پیش‌بینی نشده‌ای به شهرداری تحمیل شد.

به گزارش ایسنا وی تصریح کرد: در ایام کرونا یکی از آیتم‌های اثرگذار تعطیلی مراکز ضایعاتی شهر بود و زباله‌گردها که مشکلات زیادی برای شهر ایجاد کرده بودند محود شدند.

شهردار بروجرد خاطرنشان کرد: در حوزه فرهنگی شهرداری نسبت به آموزش مردم برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا در فضای مجازی اقدام کرد.

جافری اضافه کرد: در این راستا ۱۶ عدد بنر در سطح شهر نصب و به پاس خدمات کادر درمانی یکی از خیابان‌های شهر به نام دکتر نصرالهی نامگذاری شد.

وی بیان کرد: ۲ هزار بطری کلر رقیق شده بین خانواده‌های بی‌بضاعت، ماسک و دستکش رایگان بین کارکنان شهراری توزیع شد.

شهردار بروجرد ادامه داد: ناوگان اتوبوسرانی ضدعفونی و رانندگان در راستای مقابله با این بیماری آموزش داده شده و سرویس‌های بهداشتی شهر نیز ضدعفونی شدند.

جافری اظهار کرد: مسدود کردن مسیرهای منتهی به پارک‌ها و آرامستان‌ها، غرقاب کردن فضای سبز شهر برای جلوگیری از تجمع افراد و جمع‌آوری شیرآلات پارک‌ها از اقدامات انجام شده در این ایام بوده است.

وی توزیع ۳ هزار پروشور در خانه بمانیم، خریداری ۳ دستگاه مهپاش به مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال، ضدعفونی منازل و کوچه‌های سطح شهر، ضدعفونی کردن کشتارگاه و … را از دیگر اقدامات برشمرد.

شهردار بروجرد تصریح کرد: در این مدت نیز مراکز غیرمجاز ضایعات در سطح شهر پلمب شدند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close