اخبار بروجردلرستان

سهم ۶۹۶ میلیاردی لرستان از تسهیلات ویژه مشاغل آسیب دیده از کرونا

معاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: سهم لرستان از تسهیلات ویژه مشاغل آسیب دیده از کرونا ۶۹۶ میلیارد تومان است که برای ۱۴ رسته مبالغ ۶، ۱۲ و ۱۶ میلیونی اختصاص می‌یابد.

به گزارش مهر، عظیم سالاری در جلسه هم اندیشی راهکارهای پرداخت تسهیلات آسیب دیدگان ویروس کرونا در محل فرمانداری بروجرد، اظهار داشت: سهم استان لرستان از تسهیلات قابل پرداخت در این حوزه ۶۹۶ میلیارد تومان، با نرخ سود ۱۲ درصد، سه ماه تنفس و دوره بازگشت ۲۴ ماهه است.

وی افزود: تا کنون در این راستا ۸ هزار و ۵۲۰ نفر در بروجرد شناسایی و برای آنها پیامک ارسال شده است.

معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با بیان اینکه سهم لرستان ۳۹ هزار نفر در قالب ۲۵ هزار کارگاه و بنگاه اقتصادی است، ادامه داد: از این تعداد ۹ هزار نفر ثبت نام کرده اند که اسامی آنها شناسایی و به وزارت کار معرفی شده اند.

سالاری تاکید کرد: فقط معرفی نامه افرادی پاسخ داده می‌شود که کد بیمه دارند، در خصوص شاغلینی که بیمه ندارند در حال حاضر هیچ گونه دستورالعملی نداریم و پیامکی هم ارسال نشده است.

وی گفت: بیشتر رانندگان از ثبت نام در سامانه کارا اطلاع ندارند و باید هرچه سریع‌تر ثبت نام کنند و تقاضا داریم در خصوص پرداخت تسهیلات آسیب دیدگان ویروس کرونا از طریق فضای مجازی و رسانه‌های جمعی اطلاع رسانی انجام شود.

معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان یادآور شد: این تسهیلات برای ۱۴ رسته شامل مبالغ ۶، ۱۲ و ۱۶ میلیون تومان است که شرایط پرداخت و ضامن آن را بانک‌های عامل به دریافت کنندگان اعلام خواهند کرد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close