اخبار بروجرد

رونق گردشگری در بروجرد با سرمایه گذاری بخش خصوصی محقق می‌شود

روزهای بروجرد- نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: رونق گردشگری در این شهرستان با سرمایه گذاری بخش خصوصی محقق می شود و این موضوع باید از طرف مدیران ارشد کشور پیگیری شود.

عباس گودرزی در نشست معاون سرمایه گذاری میراث فرهنگی و مدیرعامل کانون جهانگردی ایران با مدیران میراث فرهنگی و شورا و شهرداری بروجرد در هتل زاگرس بروجرد افزود: بروجرد سرشار از ظرفیت های گردشگری است که می توان با سرمایه گذاری بخش خصوصی آنان را احیا کرد.

وی اظهار داشت: شهرستان بروجرد با همه ظرفیت های خوب گردشگری،  مظلوم واقع شده است، و باید اعتباراتی در این خصوص در نظر گرفته شود.

نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: قلعه تاریخی پور پرویز در روستای آغبلاق  و خانه های تاریخی بروجرد می توانند در حوزه گردشگری باعث رونق اقتصادی شوند.

گودرزی افزود: از مدیران ارشد کشوری تقاضا داریم که سرمایه گذاران بخش خصوصی را به بروجرد معرفی کنند تا اماکن تفریحی و گردشگری رونق بگیرد بدون حضور سرمایه گذار بخش خصوصی رونق گردشگری غیر ممکن است.

وی اظهار داشت: با توجه به سال پایانی کار دولت خواهشمندیم تا طرح توسعه هتل زاگرس سریعا آغاز و تپه چغا نیز در این طرح در نظر گرفته شود، تپه چغا می تواند در اشتغال رونق داشته باشد.

رییس شورای اسلامی شهر بروجرد نیز گفت: رونق گردشگری باعث رونق کسب و کار خواهد شد، شورا و شهرداری به اهمیت گردشگری واقف هستند و شهرستان بروجرد دارای ظرفیت های خوب گردشگری است که باید احیا شود.

فریبرز محسنی افزود: تپه شهدا(چغا) بروجرد یک ظرفیت خوب برای گردشگری منطقه است که می تواند در رونق کسب وکار موثر باشد و شورا و شهردای آمادگی همکاری را دارند.

وی اظهار داشت: برای معرفی هر چه بهتر بروجرد، ساخت ۱۵ سردیس از شهدا و مفاخر و علمای شهرستان بروجرد و نصب در تپه شهدا در دستور کار قرار دارد و تا پایان امسال انجام خواهد شد، از دیگر اقدامات شورا و شهرداری بروجرد نصب پل معلق و زیب لاین در تپه چغا است که در دستور کار قرار دارد.

رییس میراث فرهنگی بروجرد نیز گفت: ۴۰ حرفه صنایع دستی در بروجرد فعال است که برای رونق گردشگری نیاز به ایجاد یک بازارچه صنایع دستی در بروجرد ضروری است که در تولید و عرضه صنایع دستی مهم است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close