اخبار بروجرد

برطرف شدن مشکلات شهرداری بروجرد نیازمند تدوین طرح جامع است

روزهای بروجرد- معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار لرستان گفت: برای برطرف کردن مشکلات شهرداری بروجرد باید طرحی جامع تدوین شود و برای تحقق این مهم باید از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان احمد مرادپور در سفر به بروجرد و دیدار با سرپرست شهرداری و اعضای شورای اسلامی این شهر اظهار داشت: بدهی های شهرداری بروجرد باید شفاف سازی شده و مشخص شود که این دستگاه خدمات رسان چه میزان به کارگران، دستگاه های اجرایی، پیمانکاران بدهکار است.

وی با تاکید بر شفاف سازی مالی در شهرداری بروجرد افزود: همچنین میزان طلب این دستگاه خدمات رسان از سایر دستگاه های دولتی و بخش خصوصی نیز باید مشخص شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان بیان کرد: باید با اتحاد و همدلی و استفاده از ظرفیت های موجود مشکلات شهرداری بروجرد را برطرف کرد.

مرادپور تاکید کرد: احیاء ظرفیت های راکد شهر بروجرد باید با اولویت در دستور کار مسئولان شهرستانی قرار بگیرد.

وی اضافه کرد: با توجه به تاکیدات استاندار لرستان مبنی بر برطرف شدن مشکلات شهرداری بروجرد مسئولان شهرستانی باید به صورت ویژه این موضوعات را پیگیری نمایند.

احمد مراد پور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان در سفر به بروجرد از چند طرح عمرانی و خدماتی این شهرستان بازدید کرد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close