اخبار بروجرد

خانه کارگر بروجرد با تمام ظرفیت آماده ارائه خدمات است

روزهای بروجرد- رییس خانه کارگر بروجرد اظهار داشت: اکثر خدمات خانه کارگر طی مدت زمان بیماری کرونا در سال‌های گذشته غیرفعال بودند که امسال باتوجه به مساعد بودن شرایط، تمامی خدمات به اعضای محترم آماده ارائه هستند.

غلامرضا زندی در گفت و گو با ایلنا گفت: مجموعه خانه کارگر شهرستان بروجرد از ابتدای سال تا کنون، حدود ۹۰۰ نفر عضو جدید داشته است. این عدد در سال گذشته ۱۵۰۰ عضو جدید بوده است.

وی افزود: خانه کارگر شهرستان بروجرد در جهت خدمات‌دهی به قشر زحمت‌کش کارگر در این شهرستان اقدام به برگزاری انواع کلاس‌های آموزشی در حوزه‌های درسی، ورزشی، هنری و… می‌کند.

غلامرضا زندی عنوان کرد: بنای ما بر این است هرگونه کلاس آموزشی که متقاضیان ما درخواست دهند را برگزار کنیم.

زندی ادامه داد: کلاس‌هایی را که خانه کارگر برگزار می‌کند، با حداقل قیمت و در بعضی موارد بصورت رایگان است. در برخی رشته‌ها با کمبود امکانات مواجه هستیم که می طلبد دستگاه‌های مختلف همکاری لازم را با این مجموعه داشته باشند.

رییس خانه کارگر بروجرد خاطر نشان کرد: ما همیشه به دنبال استفاده از ظرفیت هر دو نماینده شهرستان و تمامی دستگاه‌های اجرایی بوده و هستیم. خوشبختانه قدم‌های مثبتی نیز در این راستا برداشته شده است.

 زندی از قرارداد خانه کارگر با نهادهای مختلف خدمات‌رسان نیز خبر داد و افزود: خانه کارگر طی قراردادهایی با درمانگاه‌ها و بیمارستان‌ها و پزشکان مختلف تخفیفات خوبی برای اعضای خود در نظر گرفته که با معرفی‌نامه‌ی ما اعضا می‌توانند از این تخفیفات بهره‌مند شوند. همچنین در حوزه‌های دیگر ورزشی و آموزشی نیز این قراردادها منعقد می‌باشد.

وی اذعان کرد: از دی‌ماه سال گذشته تا کنون حدود ۶ مرحله بسته‌های معیشتی نیز بین اعضای خانه کارگر توزیع کرده‌ایم که سعی میکنیم با قیمت تعاونی این بسته‌ها در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

زندی ادامه داد: تمامی استراحت‌گاه‌های خانه کارگر در سراسر کشور فعال می‌باشند و با قیمتی بسیار مناسب در اختیار اعضای محترم قرار می‌گیرند. هر متقاضی میبایست در سایت مربوطه ثبت‌نام کند و محل اسکان خود را انتخاب نماید.

مسئول خانه کارگر بروجرد اضافه کرد: با توجه به وضعیت بیماری کرونا، سال‌های گذشته خدماتی که عنوان شد، اکثرا غیرفعال بودند؛ اما امسال تمامی آنها فعال هستند و به اعضا خدمات ارائه می‌شود.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close