اخبار لرستان

بازگشایی تمامی مراکز گردشگری و تفریحی لرستان

روزهای بروجرد- مدیرکل میراث فرهنگی لرستان گفت: پس از دستور رئیس جمهور مبنی بر بازگشایی فعالیت‌های گردشگری در کشور طی چند روز گذشته اجازه فعالیت به این مجموعه‌ها در استان لرستان نیز داده شده است.

بروجرد-تپه چغا

سید امین قاسمی در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: پس از شیوع کرونا در کشور و لرستان تمام فعالیت‌های حوزه گردشگری و فرهنگی تعطیل شد.

وی با بیان اینکه پس از دستور رئیس‌جمهور مبنی بر بازگشایی فعالیت‌های گردشگری و صنایع‌دستی در کشور طی چند روز گذشته اجازه فعالیت به این مجموعه‌ها داده شده است، افزود: البته این واحدها بایستی پروتکل‌های بهداشتی را با دقت اجرا کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری لرستان بیان کرد: بایستی در ایام کرونا علاوه بر حفظ سلامتی مردم به مشکلات معیشتی و اقتصادی آنان نیز توجه شود و نباید هیچ‌کدام را فدای دیگری کرد بلکه بایستی با رعایت اصول بهداشتی به زندگی در کنار  بیماری کرونا عادت کنیم.

قاسمی با اشاره به اینکه تمام فعالیت‌های گردشگری و تفریحی آغاز به کار کرده‌اند، تصریح کرد: در حال حاضر تنها فعالیت مجموعه‌های آب درمانی در استان ممنوع است.

وی خاطرنشان کرد: کرونا باعث شد چهار ماه از فصل گردشگری را از دست بدهیم اما برای کاهش ضررهای حاصل‌شده از این بیماری بایستی از تمام ظرفیت فصل تابستان استفاده کنیم.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close