اخبار بروجرد

اختصاص ۱۳میلیارد ریال اعتبار برای بازسازی پل‌های بروجرد

روزهای بروجرد- رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای بروجرد گفت: ۱۳ میلیارد ریال برای بازسازی چهار پل تخریب شده در سیلاب سال گذشته در این شهرستان اختصاص یافته که تا ۲ ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.

امین گودرزی در گفت و گو با ایرنا افزود: بر اثر وقوع سیلاب در شهرستان چهار پل در روستاهای رحیم آباد، عباس آباد، سر چقا و ابراهیم آباد تخریب شد که بازسازی آنها در دستور کار قرار گرفت.

گودرزی اظهار داشت: تاکنون پل روستاهای رحیمآباد و عباسآباد بازسازی شده و پل عباس آباد در دست اجرا است که بعد از اتمام این پل، کار بازسازی پل سرچقا شروع میشود.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بروجرد با اشاره به نهضت آسفالت بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون ۲۳ کیلومتر از راه های شهرستان بروجرد لکه گیری و آسفالت شده است.

وی اضافه کرد: برای انجام نهضت آسفالت در شهرستان بروجرد ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شد.

گودرزی اضافه کرد: روکش آسفالت ۱۷ کیلومتر از جاده های اصلی بروجرد – خرم آباد و بروجرد – اراک و همچنین پنج کیلومتر از مسیر روستایی شب ماه و جوجه حیدر انجام شده است.

رییس اداره راهداری و حل و نقل جاده ای از حذف پیچ ها در مسیرهای روستایی خبر داد و : تاکنون حذف پیچها و نقاط پرتصادف در محورهای ونایی و گندل گیلان انجام شده و در حال حاضر حذف این نقاط پرتصادف در مسیر بروجرد-آبسرده (جاده قدیم) در دست اجرا است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close