لرستانویژه ها

تردد در جاده‌های لرستان ۸۰ درصد افزایش یافت

روزهای بروجرد- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: سه میلیون و ۵۸۱ هزار و ۷۷۹ خودرو از ۲۸ اسفند ۹۹ تا هشتم فروردین ماه امسال در جاده‌های استان تردد داشته اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸۰ درصد افزایش نشان می‌دهد.

عباس شرفی در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در تعطیلات نوروز سال گذشته تعداد یک میلیون و ۹۹۴ هزار و ۸۲۷ خودرو در ۶۶ محور مجهز به تردد شمار آنلاین ( برخط) استان تردد داشته اند.

وی با بیان اینکه اوج تردد در محور های استان بین ساعت ۱۸ تا ۱۹ بوده است بیان کرد: بیشترین تردد در محور سه راهی چالانچولان- دورود با ۱۵ هزار و ۱۸۴ خودرو، محور دورود- سه راهی چالانچولان با ۱۴ هزار و ۵۰۶ خودرو و سه راهی الشتر – خرم‌آباد با ۱۳ هزار و ۲۴۷ خودرو بوده است.

وی افزود: سرعت متوسط ثبت شده در ۶۶ محور مجهز به تردد شمار ۷۶.۴ کیلومتر بر ساعت بود و بیشترین سهم وسایل نقلیه سنگین با ۵۲ درصد مربوط به محور اندیمشک- پلدختر می باشد.

وی گفت: محور پلدختر- خرم آباد با ۹۸  و محور ازنا – شازند با سرعت ۳۴ کیلومتر بر ساعت به ترتیب دارای بیشترین و کمترین سرعت متوسط جاده‌های لرستان بوده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان یادآور شد: مرکز مدیریت اطلاعات راهها و حمل و نقل جاده ای با ۶۶ دستگاه ترددشمار، ۱۹ دوربین نظارت تصویری و ۵۱ سامانه ثبت تخلفات بر محورهای استان نظارت دارد و تلفن گویای ۱۴۱ به صورت ۲۴ساعته آماده پاسخگویی  درخصوص وضعیت ترافیکی جاده ها است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close