اخبار بروجرد

هشت مورد تصرف غیر مجاز در بستر رودخانه های بروجرد رفع شد

روزهای بروجرد- مدیر امور آب منطقه ای بروجرد گفت: در سال جاری هشت مورد تصرف غیر مجاز در بستر رودخانه‌های این شهرستان رفع شده است.

علی محمدی در گفت و گو با ایرنا افزود: در راستای پیشگیری از تصرف حریم رودخانه ها، به طور جدی موضوع آزادسازی حریم و بستر رودخانه های شهرستان در دستور کار قرار دارد.

وی اضافه کرد: حریم و بستر رودخانه ها ارزش و اهمیت بسیار زیادی دارد و برخی از افراد سودجو در این اراضی  اقدام به تصرفات و فنس کشی می کنند که با سودجویان طبق قانون برخورد می شود.

محمدی اظهار کرد: مقابله با تخلفات مربوط به تصرفات در حریم رودخانه ها با هماهنگی دستگاه های  ذیربط و قضایی انجام می شود.

مدیر امور آب منطقه ای بروجرد از رفع تصرف هشت مورد تصرفات غیر مجاز در حریم رودخانه های شهرستان خبر داد و گفت: از ابتدای سال تاکنون هشت مورد تصرفات غیر فانونی که در مسیرهای رودخانه ها اقدام به خاکریزی و فنس کشی کرده بودند آزادسازی شد.

وی بیان کرد: بیش از یک هکتار با رفع تصرف این هشت مورد آزادسازی حریم رودخانه صورت گرفت و تلاش داریم که تا پایان سال حدود ۶ کیلومتر از حریم های تصرف شده در بستر رودخانه ها آزادسازی شوند.

محمدی اضافه کرد: در حال حاضر یک مورد تصرف غیر مجاز در دستور کار برای آزادسازی قرار دارد که دادستانی وارد شده و حکم لازم را داده شده است.

مدیر امور آب منطقه ای بروجرد افزود: حفاظت از بستر رودخانه ها هدف اصلی است و اجازه داده نمی شود متصرفان و سودجویان به این حریم ها دست درازی کنند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close