اخبار بروجرد

آغاز نصب نیوجرسی در ۵ کیلومتر از جاده بروجرد به اشترینان

روزهای بروجرد– فرماندار ویژه شهرستان می‌گوید نصب نیو جرسی به طول پنج کیلومتر با اعتبار ۳۳۰ میلیارد ریال در جاده بروجرد به اشترینان آغاز شده است.

به گزارش ایرنا، مسلم مرادی در آیین افتتاح طرح‌های هفته دولت گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۲۳ کارخانه تعطیل شهرستان به چرخه تولید بازگشته‌اند.

او اظهار کرد: امروز در برخی کارگاه‌های سنگ بری و آجرپزی با کمبود کارگر مواجه هستند.

همزمان با ششمین روز از هفته دولت با حضور مسوولان شهرستان مجتمع مسکونی ۶۸ واحدی تعاونی مسکن زاگرس خودرو بروجرد افتتاح شد.

این مجتمع مسکونی با مساحت ۶۴۲ متر مربع و زیر بنای ۹ هزار و ۱۰۰ متر مربع با سرمایه گذاری ۷۷۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در ۱۶ طبقه احداث شده است.

 کارخانه احیای پلاستیک اشترینان، تولیدکننده انواع نایلون و نایلکس دسته دار، زباله، کشاورزی و انواع سبدهای میوه رنگی و مشکی پلاستیکی به بهره‌برداری رسید.

این کارخانه با اعتبار۱۰۰ میلیارد ریال ثابت ۵۰ میلیارد ریال تجهیزات و ماشین آلات با تولید سالانه هزار و ۲۰۰ تن و هشت نفر اشتغال زایی آغاز به کار کرد.

همچنین در ادامه افتتاح طرح‌های هفته دولت مرکز جوار کارگاره فنی و حرفه‌ای در کارخانه صنایع غذایی تبدیلی سلامت طلایی، تولید کننده ترشک و لواشک افتتاح شد.

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close