اخبار ایران

آیت‌الله نوری‌همدانی: امام زمان ظهور نخواهد کرد مگر دنیا را فتنه فرا بگیرد

روزهای بروجرد- آیت الله حسین نوری همدانی در دیدار با حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی کشور، بابیان اینکه کار پلیس بسیار باعظمت است؛ زیرا امام سجاد (ع) می فرماید بالاترین عبادت خدمت به مردم است و بنابراین خدمت پلیس در درجه اول قرار دارد، عنوان کرد: امام صادق (ع) نیز در روایتی می فرماید سه چیز مردم به آن محتاج هستند نخست امنیت که سرلوحه کار شما است و شامل امنیت مالی، فکری و سیاسی می شود، دوم اجرای عدالت و سوم فراوانی و ارزانی نعمت است تا مردم در مضیقه نباشند و خداوند شما را توفیق داده در این سه زمینه تلاش می کنید.

وی با اشاره به اینکه بر شناخت زمان در روایت‌ها تاکید فراوانی شده است، بیان کرد: امام صادق می فرماید عاقل کسی است که زمان خود را بشناسد، زمان یعنی شناخت حوادث و فتنه ها و این مهم توفیق می خواهد.

وی یادآور شد: در جلد ۵۵ بحار الانوار که مربوط به اخبار آخرالزمان است، شناخت زمان بسیار مهم دانسته شده است اما شناخت آخرالزمان مهم تر از آن است و در روایت آمده امام زمان (عج) ظهور نخواهد کرد مگر دنیا را فتنه فرا بگیرد.

این مرجع تقلید ادامه داد: در دوران کنونی آلمان، انگلستان، فرانسه، آمریکا و رژیم صهیونیستی در مقابل ما صف آرایی کرده‌اند و باید جامعه آن قدر قوی باشد و اخبار اهل بیت(ع) را درک کند تا در مسیر گام بردارد و فتنه‌ها را بخوبی بشناسد.

آیت الله نوری همدانی بیان کرد: امام (ره) اسلام واقعی و اسلام مستضعفان را آورد و دشمنان از این بابت همیشه نقشه دارند و آرام نمی نشینند، بنابراین باید زمان و دشمنان را شناخت، راه نیروی انتظامی روشن است شما در این مسیر قرار دارید و نکته مهم شناخت حق است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close