اخبار ایران

فرمانده کل سپاه: در حال ساخت بنای معظم تمدن نوین اسلامی هستیم

روزهای بروجرد- فرمانده کل سپاه گفت: ما امروز به دانش های نوین و بسیاری از فناوری‌های روز رسیده ایم و می خواهیم دانشگاهی در تراز و شان انقلاب اسلامی بسازیم.

به گزارش سپاه نیوز، وی با بیان اینکه فضای جهانی امروز فضای عملیات روانی علیه ما است تصریح کرد: ما در شرایط تحریم و مشکلاتی که دشمنان برای ما ایجاد کردند ،استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا را شکست دادیم ؛ امروز که آنان دچار مشکلات اساسی هستند نیز می‌توانیم آنها را با شکست های سریالی بیشتری مواجه کنیم.

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان سابق و جدید دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله تهران (وابسته به سپاه)گفت: کشورهایی که مدعی پیشرفت و پیشگامی در عرصه‌های علم و فناوری و پزشکی بودند در شرایط کرونا با فروپاشی نظام سلامت و ناکارآمدی در عرصه های پزشکی مواجه شدند؛ در حالی که مجاهدان سلامت در کشور ما فراتر از تعهد پزشکی خود عمل کردند و توفیقات ارزشمندی از این طریق برای ما حاصل شد.

وی گفت: در طول تاریخ هرگز فاتحان قله های کوچک تحسین نشده‌اند، بلکه همواره فاتحان قلل مرتفع شایسته تحسین و تکریم بوده و هستند ؛ ما در حال ساخت بنای معظم تمدن نوین اسلامی هستیم .

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه ما جامعه آرزوهای کوچک نیستیم اظهار کرد: ما می خواهیم حرف ها، الگوهای جدید را در زمانی که تمدن های برگرفته از مکاتب لیبرالی نتوانستند مدل های موفقی برای سعادت بشر بیافرینند؛ ارائه کنیم.

وی با تاکید بر اینکه راهی جز قوی شدن نداریم، اظهار کرد :ما باید شاهد مثالی روشن برای جهان و نمونه و الگوی مجسم برای آنان باشیم و این مهم تحقق یافتنی است.

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه امروز به دانش های نوین و بسیاری از فناوری های روز دنیا رسیده‌ایم گفت: ما می‌خواهیم دانشگاهی هم تراز و هم شأن با انقلاب اسلامی بسازیم و این مسیری توقف ناپذیر برای ساخت جامعه ای قدرتمند است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close