اخبار بروجرد

رشد ۲۰ درصدی فروش محصولات اکسیر بروجرد

روزهای بروجرد– رئیس سازمان صمت لرستان گفت: کارخانه داروسازی اکسیر با توجه به اقداماتی که در واحد آر اند دی داشتند یکی از شرکت‌های برتر صادراتی استان محسوب شده و اشتغال‌زایی بالایی دارد.

ایرنا: بهمن جعفری در بازدید یونس سلمانی، معاون هماهنگی و محیط کسب و کار وزارت صمت از کارخانه داروسازی اکسیر اظهار کرد: این مجموعه از زمانی که فعالیت خود را آغاز کرده تاکنون نه تنها تعطیلی نداشته بلکه رشد داشته و طرح توسعه‌های متعددی را اجرا کرده است.

وی ادامه داد: کارخانه داروسازی اکسیر با توجه به اقداماتی که در واحد آر اند دی داشتند یکی از شرکت‌های برتر صادراتی استان محسوب شده و اشتغال‌زایی بالایی دارد.

جعفری افزود: کارخانه اکسیر هیچگونه مسائلی با تأمین اجتماعی و مالیات ندارند و سال گذشته یک طرح توسعه‌ای اجرا کردند و جزو برندهای معتبر کشور نیز محسوب می‌شود.

همچنین غلامی مدیرعامل کارخانه داروسازی اکسیر اظهار کرد: شش خط استریل داریم که در نوع خودش بی‌نظیر بوده چراکه ساخت خود کارخانه است.

وی ادامه داد: ویژگی کارخانه ما این است که تمام خط تولید را خودمان می‌سازیم.

غلامی بیان کرد: در سال ۱۴۰۱ رشد خوبی در فروش داشتیم که حدود ۲۰ درصد بود.

مدیرعامل کارخانه داروسازی اکسیر گفت: این کارخانه یکی از کاملترین کادرها را در حوزه صنعتی و همچنین در حوزه تولید نیز یک تیم نزدیک به ۷۰۰ نفره دارد و ۱۱۰ محصول در پاپ لاین داریم.

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close