اخبار لرستان

استاندار: لرستان برخلاف سایر استان‌ها تنها یک دانشگاه علوم پزشکی دارد

روزهای بروجرد- استاندار لرستان گفت: استان‌های دیگر با داشتن چند دانشگاه علوم پزشکی می‌توانند امکانات بیشتری را جذب کنند.

سید موسی خادمی در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا لرستان که با حضور جان‌بابایی معاون درمان وزیر بهداشت برگزار شد، با تقدیر از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی، کادر درمان و پزشکی و همه عوامل اجرایی درگیر با موضوع کرونا در سطح استان، اظهار کرد: علی‌رغم شیوع بیماری کرونا در تمام شهرستان‌های استان تا کنون مشکل خاصی نداشته‌ایم، گرچه در چند روز اخیر مشکلات شدیدتر شده که با عنایت پروردگار و همراهی مردم حل خواهد شد.  

وی با ارائه گزارشی در خصوص اقدامات انجام شده گفت: ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا با هدف کاهش زنجیره انتقال تصمیمات خوبی را در استان اجرا کرده است.

خادمی به تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها، تهیه مواد ضدعفونی کننده ژل و الکل و تامین نیاز استان و سه استان دیگر و همچنین تولید ماسک و لزوم اجباری بودن آن در ادارات و مجامع عمومی و کاهش قیمت آن اشاره کرد.

استاندار گفت: در خصوص نیازهای درمانی لرستان تفاوت بزرگی با استان‌های دیگر به چشم می‌خورد و اینکه لرستان تنها یک دانشگاه علوم پزشکی دارد که علی‌رغم سختی کار بخاطر ظرفیت بالای این مجموعه تاکنون مقابله با کرونا بخوبی کنترل شده و این در حالی است که استان‌های دیگر با داشتن چند دانشگاه علوم پزشکی می‌توانند امکانات بیشتری را جذب کنند.  

وی با تاکید بر ضرورت رفع نیازهای این مجموعه گفت: به نظر می‌رسد که روزهای سخت شروع شده است و امیدوارم این روند طول نکشد.

 خادمی اظهار امیدواری کرد که با پیش‌بینی‌های لازم برنامه به گونه‌ای طراحی شود که به مشکلات غیرمترقبه برخورد نکنیم و معاون وزیر بهداشت در بازدیدهای انجام گرفته دستور رفع نیازهای این مجموعه را صادر کند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close