اخبار بروجرد

۱۹ پروژه مدرسه سازی فعال در بروجرد وجود دارد

روزهای بروجرد- مدیر کل نوسازی مدارس لرستان گفت: ۱۹ پروژه مدرسه سازی فعال در قالب ۱۶۰ کلاس درس در شهرستان بروجرد وجود دارد.

امیر غفوری نژاد در حاشیه نام گذاری خیابانی در شهرک اندیشه بروجرد به نام مرحوم حافظی در گفت و گو با ایرنا افزود: اعتبار در نظر گرفته برای بازسازی ۱۹ مدرسه در شهرستان بروجرد ۳۳ میلیارد تومان می باشد.

وی اظهار داشت: از این اعتبارات بیش از ۱۲ درصد را خیرین مدرسه ساز تقبل کردند.

مدیر کل نوسازی مدارس لرستان گفت: نوسازی مدارس لرستان امسال و پارسال در استاندارد سازی گرمایشی، ۷۴ آموزشگاه  را در قالب ۶۱۲ کلاس را استاندارد کرده است که در سال ۹۸ تعداد ۵۰ درصد این مدارس با اعتبارات ۵۰ میلیارد ریال انجام شده است.

غفوری نژاد افزود: در بحث بازسازی مدارس سیل زده ۶۲ فضای آموزشی را از اعتبارات خیرین بازسازی کردیم که بیش از ۵۰ درصد اعتبارات را خیرین تقبل کردند و در مهر ۹۹ افتتاح می شوند.

وی اظهار داشت: از محل اعتبارات دولتی ۳۷ پروژه تعریف شده که با اعتبار ۸۴ میلیارد تومان که با پیشرفت متوسط ۳۵ درصد در بهمن ۹۹ افتتاح می شوند.

به گزارش ایرنا طی آیینی و با حضور مدیرعامل خیرین مدرسه ساز کشور و برخی از مسئولان کشور و استانی و شهرستانی به پاس زحمات مرحوم محمد رضا حافظی خیابانی در شهرک اندیشه بروجرد به نام وی نامگذاری شد.

مرحوم محمد رضا حافظی حدود ۲۲ سال رییس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور بود که در این مدت با کمک خیرین ۲۵ هزار مدرسه در کشور احداث شد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close