اخبار بروجرد

پل شهدای دانش آموز بروجرد افتتاح شد

روزهای بروجرد- روز شنبه در آیینی با حضور استاندار و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی پل شهدای دانش‌آموز (رودکی) بزرگترین پل رو گذر لرستان در بروجرد افتتاح شد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بروجرد در آیین بهره برداری از این پل افزود: مطالعات اجرای پروژه پل شهدای دانش آموزان در سال ۹۱ انجام و در سال ۹۲ شهرداری عملیات اجرای پروژه را آغاز کرد.

امین گودرزی اضافه کرد: پس از مدتی این پروژه به دفتر فنی استانداری لرستان برای ادامه، تحویل داده شد و دفتر فنی استانداری هم بخشی از عرشه را انجام داد و پس از آن مدتی پروژه نیمه تمام باقی ماند که در نهایت در اردیبهشت ماه سال گذشته به اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای سپرده شد.

گودرزی بیان کرد: سال گذشته پیشرفت فیزیکی این پروژه ۳۰ درصد بود که به اداره راهداری واگذار شد و ظرف یک سال با تلاش ها و پیگیری ها این پروژه ۱۰۰ درصد تکمیل و امروز افتتاح شده است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بروجرد رفع گره ترافیکی را از مزیت های بهره برداری از این پروژه عنوان کرد و ادامه داد: این پل به طول بیش از ۳۰۰ متر ترافیک شرق به غرب ۴۵ متری شهرداری به ۴۵ بسیج را کاهش می دهد و با توجه به این که در این مسیر یک گره ترافیکی وجود داشت، بهره برداری از این پل در کاهش ترافیک موثر است.

وی اظهار کرد: کل اعتبار در نظر گرفته شده برای این پروژه ۱۴۰ میلیارد ریال بوده اما رقم دقیق هزینه اجرای این پروژه مشخص نیست که بعد از مشخص شدن اعلام می شود.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close