اخبار بروجرداخبار لرستانویژه ها

استاندار لرستان: اعتبارات تنها به پروژه‌های با ۸۰ درصد پیشرفت اختصاص می‌یابد

روزهای بروجرد- استاندار لرستان گفت: در سال جاری فقط به پروژه‌هایی اعتبار خواهیم داد که ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

به گزارش مهر، سید موسی خادمی در مراسم بهره برداری از پل «شهدای دانش آموز» بروجرد اظهار داشت: امروز، یک کار نیمه تمام را در شهر زیبای بروجرد به همت همه به نتیجه رساندیم و از امروز پرونده این پل بسته می‌شود و لازم است از همه عوامل اجرایی شامل دفتر فنی استانداری، حوزه راهداری و مدیرکل راه و شهرسازی، نماینده مردم بروجرد، تلاشگران حوزه شهرداری بروجرد و پیمانکارانی که در زمینه تکمیل این پروژه نقش داشته‌اند تقدیر و تشکر کرد.

وی خاطرنشان کرد: وقتی که مسئولیت را در لرستان بر عهده گرفتم دو پروژه بزرگ با بی برنامگی در استان شروع و پیشرفت آنها با مشکل مواجه شده بود، یکی پروژه زیرگذر بلوار بهارستان خرم آباد و دیگری پل هوایی شهدای دانش آموز بروجرد بود؛ به دلیل اینکه احساس می‌کردم مردم روزانه با این پروژه‌ها درگیرند و مشکل دارند، تکمیل این پروژه‌ها را در دستور کار قرار دادیم.

تلاش برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در سال پیش رو

استاندار لرستان با اشاره به اینکه اجرای پروژه‌های شهری برای مردم همواره دردسرساز هستند و باید هرچه زودتر تکمیل شوند، گفت: این پروژه‌ها اصولاً باید به گونه‌ای تعریف شوند که در کمترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسند که طرح پل شهدای دانش آموز بروجرد خوشبختانه در کمتر از دو سال بعد از توافق انجام شده، به نتیجه رسید که باید از همه عوامل مؤثر تشکر کنیم.

خادمی ابراز امیدواری کرد که با همکاری و تعامل و پیگیری مسئولین بتوانیم بخشی از مشکلات شهری بروجرد را حل کنیم و در آینده بتوانیم کارهای بهتر، زیباتر و بزرگ‌تری را به نمایندگی از طرف دولت برای مردم نجیب شهرستان بروجرد انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری فقط به پروژه‌هایی اعتبار خواهیم داد که ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند، گفت: در سال پیش رو تاکید روی تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است و تلاش می‌کنیم آنها را تکمیل و تحویل مردم دهیم.

شیوع کرونا در ۴ شهر لرستان

استاندار لرستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شیوع کرونا در شهرستان بروجرد و وضعیت قرمز آن از مردم خواست که به حفظ فاصله اجتماعی و رعایت بیشتر اصول بهداشتی اهتمام ورزند.

خادمی گفت: در حال حاضر دورود، دلفان، خرم آباد و شهرستان بروجرد که با فاصله زیادی در صدر است جزو آلوده‌ترین شهرهای ما به ویروس کرونا هستند و این موضوع هم به بروجرد و هم به استان ضربه می‌زند.

مردم به رعایت بیشتر اصول بهداشتی اهتمام ورزند

وی از ائمه جمعه و جماعات، نمایندگان مردم، مدیران شهرستان‌ها و رسانه‌ها خواست که مردم را آگاهی دهند زیرا بیماری کرونا تمام نشده است و ممکن است وارد مراحل خطرناکی شود که قابل قابل کنترل نباشد.

استاندار لرستان از مردم بروجرد خواست که به منظور جلوگیری از ورود به فازهای خطرناک بیماری، حداقل چند هفته‌ای را بیشتر مراعات و کنترل کنند تا تسلط بر بیماری بیشتر شود.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close