اخبار بروجرد

رفع موانع تولید در کشور ضروری است

روزهای بروجرد- نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: برای محقق شدن شعار سال و رونق اقتصادی رفع موانع تولید در شرایط فعلی کشور ضروری است.

عباس گودرزی روز جمعه در آیین کلنگ زنی مجتمع فروسیلیس در شهرک صنعتی شماره ۲ بروجرد افزود: برای توسعه در بخش های تولیدی ضروری است تا از سرمایه گذاران حمایت لازم صورت گیرد چرا که سرمایه گذار شرایط لازم را برای تولید و اشتغال فراهم میکنند.

وی اضافه کرد: با توجه به این که امسال را رهبری سال جهش تولید نامگذاری کردند باید همه تلاشها برای تحقق این شعار انجام شود اما با جهت در تولید فاصله داریم و الزامی است تا با پیگیری ها و تلاش ها بتوانیم جهش تولید را درک کنیم.

گودرزی اظهار داشت: در شرایط فعلی کشور باید تلاش کنیم تا موانع تولید برطرف شود و با توجه به این که در شاخص های سهولت کسب و کار، ایران در بین ۱۹۰ کشور رتبه ۱۲۷ را دارد، این شایسته نیست چرا که ما از تنگناهای زیادی عبور کردهایم و باید تلاش کنیم تا در راستای رفع موانع تولید گام هایی موثر برداشته شود.

وی بیان کرد: طبق گفته مسوولان ۶۰ درصد شهرک صنعتی فعال بوده و با ظرفیت ۲۰ تا ۱۰۰ درصد کار می کنند و باید مشکلات این واحدها برطرف و با همه ظرفیت مشغول به کار شود.

گودرزی با تاکید بر جدیت و همکاری در رفع مشکلات افزود: اگر با جدیت بیشتر و با مجاهدت و دغدغه اقدام شود میتوانیم مشکلات و موانع را زودتر برداریم و امیدواریم ما در مجلس شورای اسلامی در کنار دولت با تعامل بتوانیم گامی برای حل مشکلات برداریم.

نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی ساماندهی ورودی این شهرک را ضروری برشمرد و افزود: ورودی در این شهرک مناسب نیست و باید  مسیر آن بهسازی و بازسازی شود.

به گزارش ایرنا، برای راه اندازی این مجتمع سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری خواهد شد که فاز اول تولید در هفت هکتار آغاز شده است.

کل مساحت مورد نیاز برای اجرای این طرح ۲۰ هکتار است و همچنین سالانه به ۲۰ هزار متر مکعب آب و ۳۴ مگاوات برق نیاز دارد و با اجرای این طرح زمینه برای اشتغال ۲۱۰ نفر از جویندگان کار فراهم می شود.

در این آیین صالحی نیا معاون وزیر صنعت و مدیر عامل صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان، فرماندار بروجرد، عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه اشترینان  و جمعی از مدیران شهرستانی و استانی حضور داشتند.

تگ ها

مقالات مشابه

1 thought on “رفع موانع تولید در کشور ضروری است”

  1. چه کسی گفته شهرک های صنعتی با ۶۰درصد تولید کار می کنند؟، بر اساس چه آماری؟.
    مگه خود شما مسول نیستی؟.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close