اخبار بروجرد

درباره مساله پاپی نژاد؛ این راهش نیست

روزهای بروجرد– محمد پاپی نژاد به جرم “نشر اکاذیب” در زندان است و جرم دیگر وی یعنی “توهین” مجازات نقدی در پی داشته است ؛کما اینکه برادر فاطمه مقصودی نیز به جرم توهین به مجازات نقدی محکوم شده است.

 

اعضای شورای شهر در بیانیه ای با تایید آنچه که پاپی نژاد گفته است از قوه قضاییه خواسته اند موضوع را به نحوی حل و فصل کند. در اینکه اعضای شورای شهر از ابتدای شروع فعالیت به دلیل بی تجربگی و یا کیش شخصیت، راه غلطی را طی کرده‌اند شکی نیست. اعضای شورا باید به این درک در تعامل با همه مسئولان‌ شهرستان از جمله دو نماینده می رسیدند نه اینکه خود و شهر را از ظرفیت های موجود محروم کنند و دعواهای شخصی را بر مصلحت مردم تشخیص دهند. چه بسا اگر اعضای شورا از راه تعامل با دو نماینده پیش می رفتند این موضوع به اینجا کشیده نمی شد و این شورا در حاشیه و جنجال، شوراهای گذشته را روسفید نمی کرد.

عباس گودرزی نماینده بروجرد نیز در بیانیه ای که به نظر می رسد در پاسخ به خواسته های طرفداران پاپی نژاد نوشته، از وی حمایت کرده است؛ در این بیانیه تلویحا، هم به دیگر نماینده بروجرد و هم به قوه قضائیه نقد وارد شده است. البته بیانیه ای هم از سوی مادر محترم ایشان نیز منتشر شده است.

واقعیت این است که روال قوه قضائیه به گونه ای است که معمولا تحت تاثیر فشارهای علنی قرار نمی گیرد. علاوه بر این افرادی هم که ناآگاهانه همچنان جو را متشنج و ناآرام می کنند کمکی به رفع این مشکل نخواهند کرد؛ کما اینکه در این موارد اشتباه بزرگ دامن زدن به آن است به طوری که آنقدر فضا احساسی می‌شود که کارهای عقلانی و منطقی به شکست تعبیر می شود و البته کسی هم نمی خواهد به عنوان مغلوب این جنجال معرفی شود.

 متاسفانه برخی افراد که می توانستند با آرام کردن فضا و جلوگیری از اظهارنظرهای احساسی و دوستی های جاهلانه برخی دیگر، مسیر این پرونده را به مصالحه برسانند خود دامن به آن زدند.

این موضوع با جنجال حل نخواهد شد و چه بسا حتی ابتکار عمل برای حل منطقی این مساله را هم از قوه قضاییه بگیرد…

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close