اخبار بروجرد

بروجرد شهر پروژه‌های نیمه‌تمام است/پروژه راه‌آهن ردیف اعتباری گرفت

روزهای بروجرد- نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه‌های نیمه تمام زیادی در این شهرستان وجود دارد که باید با تامین اعتبار در بازه زمانی مناسب تکمیل شوند.

به گزارش فارس، عباس گودرزی در آیین افتتاح پل شهدای دانش‌آموز این شهرستان اظهار کرد: این پروژه که در سال‌های گذشته نیمه تمام و در حال تبدیل به اثر تاریخی بود، به همت مسوولان استانی و شهرستانی و با تامین اعتبار تکمیل شده و به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه بروجرد شهر پروژه‌های نیمه تمام است، عنوان کرد: تکمیل و اتمام پروژه‌های نیمه تمام از مصادیق اقتصاد مقاومتی است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در خانه ملت با اشاره به نقش نظارتی نمایندگان بیان کرد: در صورتیکه پس از کلنگ‌زنی پروژه‌ها پیگیری به منظور تامین اعتبار و اجرای آن‌ها صورت نگیرد، کارها به ثمر خواهد نشست.

گودرزی با اشاره به برخی از پروژه‌های عمرانی و خدماتی در حال اجرا در بروجرد افزود: علاوه بر  پروژه توسعه بیمارستان کوثر، فاز نخست کارخانه خوراک کودک از پیشرفت قابل توجهی برخوردار بوده و در آینده به عنوان بزرگترین مرکز تولید شیر خشک در کشور فعالیت خود را آغاز می‌کند.

وی با اشاره به پیشرفت ۱۰۰ درصدی پروژه خانه امید ادامه داد: با توجه به رفع معارض ورزشگاه ولایت امید است این پروژه در پایان سال کاری دولت دوازدهم به بهره‌برداری برسد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: راه‌آهن بروجرد که پیش از این تنها روی کاغذ مانده و ردیف اعتبار ملی و مصوبه کمیسیون تخصصی سازمان برنامه و بودجه را نداشت، با تلاش‌های صورت گرفته اینک راه‌آهن دورود- بروجرد-ملایر و ردیف اعتباری دارد.

گودرزی با اشاره به اجرای مراحل اخذ مجوز احداث بیمارستان امام رضا (ع) گفت: با تعامل، همراهی و پیگیری مستمر مسوولان کارها به ثمر نشسته و پروژه‌ها در زمانی به‌هنگام و معقول تکمیل خواهند شد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close