اخبار ایران

اژه‌ای: برای رییس سابق قوه قضائیه و من احراز نشد که طبری متخلف است وگرنه حتما اقدامی می‌کردیم

روزهای بروجرد- معاون اول قوه قضائیه با اشاره به پرونده اکبر طبری گفت: برای بسیاری از معاونین عالی قوه، رییس پیشین و حتی من احراز نشد که ایشان متخلف است وگرنه حتما اقدامی می‌کردیم.

به گزارش «انتخاب»، غلامحسین محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضائیه در ارتباط با پرونده اکبر طبری گفت: عده‌ای می‌پرسند آقای طبری در مراجع قضایی چقدر از فسادش به دیگران سرایت کرده و اعمال نفوذ کرده؟ باید گفت تحقیقات زیادی شده، بسیاری از افراد با ایشان همکاری کردند اما بسیار موارد نادری بوده است. در بین قضات، ۲ قاضی شاغل و بازداشت شده و ۲ قاضی بازنشسته مربوط و دخیل در این پرونده داشتیم.

وی افزود: هم‌چنین تعدادی وکیل و دلال هم در این پرونده دخیل بودند و مجموعا ۲۱ نفر مربوط به اکبر طبری تحت تعقیب قرار گرفتند.

معاون اول قوه قضائیه گفت: در پاسخ به این سوال که آیا ایشان فسادش آشکار و روشن بوده باید گفت ایشان مقدار زیادی پیچیده عمل کرده و بدون تحقیقات ۱ ساله، تخلفاتشان بروز و ظهور نداشته و فقط شایعاتی بوده است و در سال ۹۷، وقتی اطلاعات سپاه به میدان آمد سرنخ‌های جدیدی پیدا شد.

وی اظهار کرد: برای بسیاری از معاونین عالی قوه، رییس پیشین و حتی من احراز نشد که ایشان متخلف است وگرنه حتما اقدامی می‌کردیم.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close