اخبار بروجرد

یک خیابان در شهر بروجرد به نام «محمدرضا حافظی» نامگذاری شد

روزهای بروجرد- مدیرکل نوسازی مدارس لرستان، گفت: یک خیابان در شهر بروجرد به نام «محمدرضا حافظی» بنیان گذار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور نامگذاری شد.

به گزارش مهر، غفوری نژاد در مراسم یکمین سالگرد درگذشت محمدرضا حافظی، بنیانگذار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، ضمن ارج نهادن به مقام والای ایشان و برشمردن خدمات بی شمار وی، اظهار داشت: بیش از دو دهه مرحوم حافظی که مایه افتخار ما لرستانی‌ها است در امر مقدس مدرسه سازی گام‌های بلندی در ساخت فضاهای آموزشی برداشته و ثمره آن ایجاد بیش از ۲۰ درصد مدارس کشور توسط خیرین مدرسه ساز بوده است.

وی، افزود: دغدغه اصلی کارکنان نوسازی مدارس لرستان و خیرین مدرسه ساز، ساخت مدارس ایمن، مستحکم و زیبا و به مثابه آن ایجاد عدالت آموزشی در اقصی نقاط استان است و الحق که خیرین مدرسه ساز با ایثار مال خود در این راه پیش قدم بوده و هستند.

مدیرکل نوسازی مدارس لرستان، تصریح کرد: تحقق شعار سال که توسط مقام معظم رهبری به سال جهش تولید نام گذاری شده است با اعتبارات دولتی کفاف نداده و ما برای رسیدن به این هدف چاره‌ای جز یاری گرفتن از خیرین مدرسه ساز را نداریم.

غفوری نژاد، افزود: در شهرستان بروجرد ۱۹ پروژه در قالب ۱۶۰ کلاس توسط نوسازی مدارس با اعتبار ۳۳ میلیارد تومان در دست اجرا داریم که این تعداد بیش از ۲۲ درصد کل پروژه‌های نوسازی مدارس لرستان را شامل می‌شود.

وی، گفت: در بحث استاندارد سازی سیستم‌های گرمایشی از سال ۹۲ تا ۹۸ بعد از حادثه دلخراش شین آباد، ۷۴ فضای آموزشی در قالب ۶۱۲ کلاس درس با اعتبار ۵ میلیارد تومان در بروجرد، استاندارد شدند.

مدیرکل نوسازی مدارس لرستان، افزود: یک خیابان در شهر بروجرد به نام «محمدرضا حافظی» نامگذاری شد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close