اخبار بروجرد

مجتمع فروسیلیس بروجرد کلنگ زنی شد

روزهای بروجرد- روز جمعه در آیینی با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، مجتمع فروسیلیس بروجرد در شهرک صنعتی شماره این شهرستان کلنگ‌زنی شد.

معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد در آیین کلنگ زنی مجتمع فروسیلیس شهرک صنعتی شماره ۲ بروجرد افزود: تشویق و حمایت از سرمایه گذاران برای توسعه و تولید در شهرستان ضروری است.

عبدالرحیم رحیمی اضافه کرد: امروز با افتتاح این پروژه، اولین شرکت در شهرک صنعتی شماره ۲ بروجرد در اشترینان آغاز میشود که امیدواریم شاهد حضور سرمایه گذاران در این مجتمع باشیم.

وی با تاکید بر حمایت از سرمایه گذاران بیان کرد: هرگونه کمکی در این راستا در اختیار سرمایه گذاران قرار می گیرد تا در این شهرک فعالیت و سرمایه گذاری کنند.

فرماندار بروجرد اظهار داشت: برای توسعه شهرک اقدامات مورد نیاز برای زیر ساخت ها از جمله آب، برق، گاز و سایر موارد با همت مسوولان ایجاد خواهد شد.

به گزارش ایرنا، برای راه اندازی این مجتمع سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری خواهد شد که فاز اول تولید در هفت هکتار آغاز شده است.

کل مساحت مورد نیاز برای اجرای این طرح ۲۰ هکتار است و همچنین سالانه به ۲۰ هزار متر مکعب آب و ۳۴ مگاوات برق نیاز دارد و با اجرای این طرح زمینه برای اشتغال ۲۱۰ نفر از جویندگان کار فراهم می شود.

در این مراسم محسن صالحی‌نیا معاون وزیر صنعت و مدیر عامل صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان، فرماندار بروجرد، عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه اشترینان  و جمعی از مدیران شهرستانی و استانی حضور داشتند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close