اخبار بروجردویژه ها

فرماندار بروجرد: همه کارمندان ادارات و ارباب رجوع‌ها باید از ماسک استفاده کنند در غیر این صورت رئیس اداره باید پاسخگو باشد

روزهای بروجرد- فرماندار بروجرد گفت: همه افراد ملزم به زدن ماسک هستند و در این راستا گروه بازرسی تشکیل خواهد شد و به طور نامحسوس به ادارات سرکشی خواهد کرد.

به گزارش مهر، عبدالرحیم رحیمی در جلسه ستاد مقابله با کرونا که در محل فرمانداری بروجرد برگزار شد، اظهار داشت: بروجرد رتبه ششم ابتلای به کرونا در استان را دارد.

وی با بیان اینکه روزانه بیش از ۴۰ هزار نفر از شهرهای دیگر به بروجرد سفر می‌کنند، افزود: براساس تصمیمات گرفته شده از روز شنبه همه افراد ملزم به زدن ماسک هستند و در این راستا گروه بازرسی تشکیل خواهد شد و به طور نامحسوس به ادارات سرکشی خواهند کرد.

فرماندار بروجرد ادامه داد: همه کارمندان ادارات و ارباب رجوع‌ها باید از ماسک استفاده کنند در غیر این صورت رئیس اداره باید پاسخگو باشد.

رحیمی تصریح کرد: امروز خطر شیوع کرونا در ازدحام جمعیت در بازارها و دست‌فروشان بیشتر از بازگشایی هتل‌ها، پارک‌ها و تفرجگاه‌ها است.

وی اظهار داشت: پروتکل‌های بهداشتی باید در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بازار رعایت شود در غیر این صورت با آن‌ها برخورد می‌شود.

فرماندار بروجرد ادامه داد: امروز در مرحله سازگاری با کرونا هستیم چون کرونا در کشور ماندگار است و باید با آن سازگاری ایجاد کنیم و فاصله اجتماعی و پروتکل‌ها را رعایت کنیم.

رحیمی اظهار کرد: آرامستان‌ها همچنان تعطیل است و عدم تجمع در مراسمات ختم پابرجاست و اگر این موضوع رعایت نشود هیچ جنازه‌ای به صاحبان عزا تحویل نخواهد شد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close