اخبار بروجردویژه ها

پاسخ معاون اقتصادی استانداری به گودرزی: اظهار نظرهای غیرمنصفانه!

روزهای بروجرد– معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان در پاسخ به اظهارات عباس گودرزی نماینده بروجرد در مجلس گفت: خدمات دولت سیزدهم با اظهار نظرهای و غیرمنصفانه از سوی برخی مسوولان نباید نادیده گرفته شود.

پیش‌تر عباس گودرزی در تذکر شفاهی خود در مجلس گفته بود: آقای رییس محترم جمهور به داد مردم برسید، استان لرستان گناه دارد، استان لرستان قرار بود استان ویژه باشد، مردم از استاندار لرستان راضی نیستند.

حالا اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان در پاسخ به این انتقادات با سیروس ابراهیمی معاون اقتصادی استانداری لرستان گفت‌و‌گویی انجام داده است.

ابراهیمی در این باره مي گويد: نباید در تریبون های ملی که کل کشور به آن گوش فرا می دهند، به گونه‌ای سخن گفت که خدمات انجام شده دولت زیر سوال برده شود.

پاسخ معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان به عباس گودرزی را در ادامه‌ می‌خوانید:

از زمان شروع دولت سیزدهم چندبار به درخواست نماینده مردم بروجرد و همراه با هم واحدهای بخش های اقتصادی این شهرستان را بازدید و مشکلات آنها را مرتفع کردیم.

 ایشان کاملا مطلع هستند که مشکل منطقه ویژه اقتصادی بروجرد بعد از ۱۱ سال و شروع ساخت سه طرح فروسیلیس در آن، شهرک صنعتی شماره سه بروجرد با ۲۶ هکتار زیربنا و ظرفیت شهرک صنعتی شماره یک بروجرد با اضافه شدن ۳۰ مگاوات برق که منجر به راه اندازی فاز دوم مجتمع فولاد پاسارگاد نوین شد، در همین دولت انجام شد.

همچنین کارخانه سیم لاکی که با ۲۰ درصد فعالیت می کرد در این دولت با اعطای سرمایه در گردش احیا شد.

 کارخانه نساجی بروجرد که تنها با ۶۰۰ نفر کارگر و ۴۰۰ نفر مستمری بگیر تامین اجتماعی فعالیت می کرد ، امروز علیرغم فراز و نشیب های فراوان و با پیگیری های متعدد در سرپرستی بانک های عامل در تهران با حدود ۲ هزار نفر شاغل فعال است.

معاون استاندار لرستان با اشاره به تکمیل هتل مهستان و رفع مشکل کشتارگاه بروجرد در این دولت، گفت: در جریان مردمی سازی یارانه ها که همه گمان می کردند برای تامین مرغ به مشکل خواهیم خورد با پیگیری و دریافت مصوبه ی شورای تامین مشکل کشتارگاه مرغ بروجرد را مرتفع کردیم که در دست بهره برداری است.

توسعه داروسازی اکسیر، داروسازی فارم افلاک، صبا ظرف، مهر پلاس، پلاستیک اطلس و نورد آلومینیوم را از دیگر طرح های مهم صنعتی و اقتصادی بروجرد برشمرد که در دولت سیزدهم به بهره برداری رسیدند.

اکثریت قریب به اتفاق این دستاوردها با پیگیری ، حضور و بازدید میدانی و دستور مستقیم استاندار در ستاد تسهیل و یا پیگیری و رایزنی های مداوم ایشان در تهران انجام شده است.

همچنین کارخانه شیرخشک بروجرد بعد از ۳۰ سال تعطیلی در این دولت به بهره برداری رسید.

تجهیز ۵۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی بروجرد به سیستم آبیاری نوین، کلنگ زنی کارخانه تولید روغن نباتی، رفع مشکل و راه اندازی اکثر مرغداری های بروجرد و احداث ۲ مجتمع بزرگ گلخانه ای با ۷۰ هکتار زیربنا مهم ترین طرح های حوزه ی کشاورزی بروجرد بودند که در این دولت شروع و یا به سرانجام رسیدند.

در این دولت برای ۱۵ طرح کشاورزی بروجرد بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان اعتبار پرداخت شده است.

ابراهیمی با اشاره به تخصیص ۷۸ میلیارد تومان تسهیلات برای بخش های مختلف اقتصادی بروجرد در سال ۱۴۰۲، تصریح کرد: سال ۱۴۰۱ اعتباری بالغ بر ۲۰۸ میلیارد تومان برای ۳۱ طرح اقتصادی بروجرد تخصیص و پرداخت شد.

 در این دولت هیچ واحد اقتصادی از بروجرد و اشترینان نبوده که برای مشکلات به ما مراجعه کرده باشند و به مشکلشان رسیدگی نشده باشد.

معاون استاندار لرستان با ابراز ناراحتی از بدجلوه دادن آوازه ی لرستان به ویژه در تریبون های ملی، اظهار کرد: نقدها باید به جای خود و دستاوردها نیز به جای خود عنوان شوند و با بدجلوه دادن وضعیت استان به آینده آن ضربه می زنیم.

تمامی این پست و جایگاه ها و تریبون ها روزی به اتمام رسیده و مهم خدمت واقعی به مردم است و همه ما باید در محضر الهی پاسخگو باشیم.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close