اخبار بروجرد

شهاب روزبهانی: بروجرد رتبه‎‎دار المپیادهای علمی در لرستان/برگزاری همایش پیاده‎روی خانوادگی فرهنگیان در هفته معلم

روزهای بروجرد- مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت: بروجرد رتبه نخست المپیادهای علمی لرستان را از آن خود کرده است.کمبود نیروی انسانی و فرسوده بودن فضاهای آموزشی از مهم ترین مشکلات آموزش و پرورش بروجرد است
به گزارش فارس، شهاب روزبهانی در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان اظهار کرد: از مجموع ۱۱۵ دانش‎آموز لرستانی شرکت‎کننده در المپیادهای عملی ۵۴ نفر را دانش‎آموزان بروجردی تشکیل داده‎اند.

وی عنوان کرد: به این ترتیب شهرستان بروجرد با کسب مقام اول المپیادهای علمی در ۸ رشته در مقطع متوسطه دوم رتبه‎دار المپیادهای علمی در استان لرستان است.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد با اشاره به کسب رتبه نخست مسابقات فرهنگی و قرآنی لرستان توسط شهرستان بروجرد عنوان کرد: اختصاص رتبه نخست استان در طرح معلمان توانمند و رتبه اول لیگ پایان در لرستان از دیگر افتخارات بروجرد است.

روزبهانی با تاکید بر ضرورت ارتقاء جایگاه آموزش و پرورش بروجرد خاطر نشان کرد: با وجود مشکلات مالی و کمبود نیروی انسانی گام‎های موثر و در خور توجهی در حوزه‎های عمرانی، پژوهشی، آموزشی و پرورشی برداشته شده و موفقیت‎های زیادی به دست آمده است.

وی برگزاری همایش مدرسه ماندگار در دبیرستان تاریخی امام خمینی(ره)، یادواره ۶۸ شهید دانش‎آموز، برپایی همایش آشنایی با تخلفات اداری و سمینار استانی ریاضی دانش‎آموزی بخش‎ دیگری از فعالیت‎های آموزش و پرورش بروجرد را شامل می‎شود.

 این مسوول رشد، توسعه، پیشرفت و آینده روشن کشور را در گرو توجه به آموزش و پرورش دانست و افزود: ایجاد انگیزه بیشتر برای یاددهی معلمان موجب ارتقاء سطح علمی دانش‎آموزان و تحقق بیشتر اهداف آموزش و پرورش می‎شود.

روزبهانی در ادامه به در پیش رو بودن هفته گرامیداشت مقام معلم اشاره کرد و گفت: برگزاری همایش پیاده‎روی خانوادگی فرهنگیان در روز ۱۲اردیبهشت ماه یکی از برنامه‎های این هفته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص احداث اردوگاه جدید دانش‎آموزی در بروجرد اظهار کرد: با تعمیر دیوارها و سیستم آب‎رسانی اردوگاه شهدای فیال از هفته گذشته این اردوگاه مورد استفاده دانش‎آموزان قرار گرفته است.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد تاکید کرد: از طرفی از شهرداری و دیگر ادارات و دستگاه‎های اجرایی بروجرد تقاضا داریم که در صورتیکه فضاهای مناسبی را در اختیار دارند، برای برگزاری اردوهای دانش‎آموزی به آموزش و پرورش معرفی و در این زمینه با این اداره همکاری کنند.

روزبهانی در خصوص احداث اردوگاه جدید دانش‎آموزی بیان کرد: مکاتبات لازم در سطح شهرستان انجام و کار برای ادامه پیگیری‎ها به مرکز استان ارجاع شده است.

مقالات مشابه

1 thought on “شهاب روزبهانی: بروجرد رتبه‎‎دار المپیادهای علمی در لرستان/برگزاری همایش پیاده‎روی خانوادگی فرهنگیان در هفته معلم”

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close