اخبار بروجرد

بیش از ۳۰ واحد تولیدی در بروجرد احیا شده است

روزهای بروجرد- معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: بیش از ۳۰ واحد تولیدی در بروجرد احیا شده است.

عبدالرحیم رحیمی دیدار نماینده ولی‌فقیه در لرستان با مسئولین شهرستان بروجرد که امروز ۳۱ خردادماه در دفتر امام جمعه بروجرد صورت گرفت، اظهار کرد: شهرستان از نظر جمعیتی دومین شهر استان بوده و با مشکلات فراوانی روبرو است.

وی تصریح کرد: باید یک وحدت و همدلی در لرستان برقرار شود و مسئولان استانی ارتباط خود را با مسئولان شهرستانی بیشتر کنند.

فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: ۳۵ درصد صنعت استان در بروجرد وجود دارد اما ۱۰ درصد صنایع بروجرد تعطیل هستند و تاکنون تلاش شده بیش از ۳۰ واحد تولیدی وارد مدار شده و به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

رحیمی اضافه کرد: شهرستان با کمبود امکانات در بخش شهرداری‌ها و راهداری روبرو بوده و روستاها از نظر امکانات و زیرساخت‌ها با مشکل روبرو هستند که باید ر بحث اعتبارات شهرستان تجدیدنظر شود.

وی با اشاره به شیوع کرونا بیان کرد: با همدلی و همفکری مشکلات در این بخش مشکلات کنترل شده و تاکنون ۴۹ نفر در شهرستان بروجرد با کرونا فوت کرده‌اند که میانگین سن فوت‌شدگان ۷۰‌ سال بوده است.

معاون استاندار لرستان ادامه داد: تاکنون کلیه روستاهای شهرستان گندزدایی‌شده و دستگاه MRI شهرستان در بیمارستان آیت‌الله‌العظمی بروجردی(ره) در حال نصب است.

رحیمی عنوان کرد: با توجه به این‌که بروجرد سابقه دیرینه‌ای در بحث فرهنگ دارد اما امکانات فرهنگی آن نسبت به این رشد نکرده است و باید بیشتر در این زمینه کار شود.

وی اظهار کرد: پایش تصویری در شهرستان کامل نشده و کمتر از ۴۰ درصد شهر بروجرد به سیستم فاضلاب وصل هستند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close