اخبار بروجردویژه ها

آغاز فعالیت عظیم خودرو بروجرد از هفته آینده/ خسارت ۱۵۰۰ میلیارد تومانی به واحدهای صنفی و اقتصادی لرستان

روزهای بروجرد- معاون امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: بیماری کرونا یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به ۶۰ هزار واحد اقتصادی و صنفی استان خسارت زده است.

به گزارش فارس، اسد عبداللهی در آیین کلنگ‌زنی مجتمع فروسیلیس این شهرستان اظهار کرد: بیماری کرونا به حدود ۶۰ هزار واحد اقتصادی و صنفی لرستان یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان خسارت وارد کرده است.

وی با تقسیم‌بندی واحدهای اقتصادی لرستان به سه دسته عنوان کرد: تعدادی از واحدها فعال بوده و در حوزه تولیدی و اقتصادی عملکرد خوبی داشته‌اند.

معاون امور اقتصادی استانداری لرستان بیان کرد: برخی از واحدها که با اخلال در روند تولیدی تعطیل شده و یا به تملک بانک‌ها در آمده بودند، احیاء شده و فعالیت تولیدی در آن‌ها تقویت شده است.

عبداللهی کارخانه عظیم خودرو بروجرد را جزو واحدهای تولیدی و صنعتی احیاء شده در لرستان برشمرد و افزود: طی هفته آینده کار مونتاژ خودرو در این واحد صنعتی از سر گرفته می‌شود.

وی با تاکید بر اهتمام نسبت به از سرگیری فعالیت تولیدی در واحدهای تعطیل و تملک شده استان تصریح کرد: از سویی به دنبال حفظ واحدهای فعال و ادامه روند تولیدی در آن‌ها هستیم.

معاون امور اقتصادی استانداری لرستان در خصوص مجتمع فروسیلیس بروجرد گفت: این مجتمع که تولیدات آن نیاز اولیه واحدهای فولاد کشور است، می‌تواند واحدی موفق و تاثیرگذار در این شهرستان باشد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close