اخبار بروجرد

۳ هزار و ۵۰۰ واحد در طرح مسکن ملی بروجرد ساخته می‌شود

روزهای بروجرد- معاون استاندار لرستان و فرماندار شهرستان بروجرد گفت: ۳ هزار و ۵۰۰ واحد در راستای اجرای طرح مسکن ملی در این شهرستان احداث می‌شود و تاکنون نیز ۳۳۰ متقاضی موفق به ثبت نام در این طرح شده‌اند.

عبدالرحیم رحیمی در جلسه شورای مسکن شهرستان بروجرد که در محل فرمانداری برگزار شد، افزود: نباید مشکلات مسکن مهر در طرح اقدام ملی مسکن تکرار شود، دستورالعمل ها و تحقیقات اولیه باید دقیق انجام شود، مسکن مهر کار بزرگی بود ولی مشکلات آن بسیار زیاد بود.

وی اظهار داشت: بعد از گذشت سالها از اجرای طرح مسکن مهر هنوز مشکلات زیر ساختی آن مانند آب و فاضلاب و زیر ساخت های دیگر پابرجاست.

وی بیان کرد: آسفالت معابر و خیابان ها هنوز انجام نشده است و شهرداری توان اجرای عملیات معبر سازی در آن را نداشته است.

فرماندار بروجرد گفت: تسهیلات مسکن که برای طرح اقدام ملی در نظر گرفته شده بسیار سنگین است و برخی از متقاضیان توان پرداخت اقساط را ندارند که باید مجهولات این طرح رفع شود.

رحیمی با اشاره به اینکه باید از ابتدای شروع طرح قیمت مشخص و شفاف شود، افزود: بالا و پایین کردن قیمتها باید حل و فصل شده و درابتدا به متقاضیان اعلام شود، قیمت پایه با همه جوانب چه میزان است.

وی اظهار داشت: در طرح اقدام ملی مسکن باید تجارب مسکن مهر استفاده شود و نواقص آن مطرح و در طرح اقدام ملی مسکن حل و فصل شود.

وی بیان کرد: دستگاههای خدمات رسان آب و برق و گاز و مخابرات و شهرداری باید با کار کارشناسی بررسی کنند و معایب و مشکلات طرح را اعلام کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا در طرح اقدام ملی مسکن ۳۵۰۰ واحد در ۳۷ هکتار زمین در شرق مسکن مهر بروجرد در نظر گرفته شده است.

تاکنون ۳۳۰ نفر توانسته اند در این طرح شرکت و ثبت نام کنند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close