اخبار جهان

کیم جونگ اون رهبر کره شمالی بالاخره آفتابی شد! + تصاویر

رهبر کره شمالی پس از سه هفته در انظار عمومی دیده شد. وی روز جمعه در مراسم افتتاح یک کارخانه تولید کود شیمیایی حاضر شده است.

روزهای بروجرد- کیم‌ جونگ اون، رهبر کره شمالی پس از ۲۰ روز غیبت، برای نخستین بار در انظار عمومی دیده شد.

به گزارش فرارو، در هفته‌های اخیر گزارش‌های متعدد و تایید نشده‌ای درباره مرگ یا وخامت شدید حال وی و گمانه‌زنی‌ها پرشماری درباره رهبر آینده کره شمالی منتشر شده بود.

رادیو مرکزی کره شمالی روز شنبه ساعت ۶ صبح بخش بامدادی اخبار خود را با خبر حضور عمومی رهبر این کشور آغاز کرد.

براساس گزارش رسانه‌های کره شمالی، رهبر این کشور در شهر سونچون و در مراسم افتتاحیه یک کارخانه تولید کود شیمیایی حضور یافت و شخصیت‌های مختلفی از جمله خواهرش، همراه او بودند.

تلویزیون دولتی کره شمالی با انتشار عکسی از رهبر این کشور در حال قیچی کردن روبان افتتاح یک کارخانه کود شیمیایی تاکید کرد که با ورود رهبر کره شمالی به این مراسم حاضران شور و شعف خاصی  از خود نشان داده‌اند.

گمانه‌زنی‌ها درباره وضعیت سلامت سومین رهبر خاندان کیم بر کره شمالی، حدود سه هفته پیش و پس از غیبت او در مراسم بزرگداشت تولد پدربزرگش، کیم ایل سونگ آغاز شد.

گفته شده رهبر ۳۶ ساله کره شمالی به امراضی چون فشار خون و قند بالا مبتلاست.

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

کیم جونگ اون کجا بود؟

هفته گذشته ضد و نقیضی درباره وضعیت سلامتی «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی پس از عمل جراحی قلب منتشر شده بود.

برخی منابع خبری به نقل از رسانه‌های چینی و ژاپنی گزارش دادند که رهبر جوان کره شمالی فوت شده و «کیم یونگ اون» خواهر ۳۱ ساله وی، خود را برای اداره امور کشور آماده کرده بود.

کیم جونگ اون به طور غیرمنتظره‌ای هفته گذشته (۱۵ آوریل) در جشن تولد پدربزرگش کیم ایل سونگ، بنیانگذار کره شمالی، شرکت نکرد.  

روز دوشنبه اول اردیبهشت (۲۱ آوریل) وب سایت “Daily NK” که از سئول اداره می‌شود و در کانون خبرهایش کره شمالی قرار دارد، گزارش داد که کیم در تاریخ ۱۲ آوریل (ده روز پیش) در بیمارستان بستری شده و مدت کوتاهی پس از آن تحت عمل جراحی قلبی و عروقی قرار گرفته است. “سی‌ان‌ان” نیز با استناد به یک مقام دولتی آمریکا گفته است که وضعیت سلامتی کیم وخیم است.
تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close