لرستان

کوهنوردان تا اطلاع ثانوی از صعود به ارتفاعات لرستان خودداری کنند

روزهای بروجرد- مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: علاقمندان به رشته کوهنوردی توصیه می‌شود به دلیل مشخص نبودن شرایط زمین لرزه، تا اطلاع ثانوی از صعود به ارتفاعات استان خودداری کنند.

صارم رضایی امروز در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به زلزله بامداد روز جمعه در لرستان، اظهار کرد: کانون زلزله شهر فیروزکوه از توابع شهرستان سلسله بود با این وجود در برخی شهرهای استان نیز احساس شد.

وی خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر استان به محض وقوع زلزله، ۲ تیم ارزیاب را برای ارزیابی خسارات به منطقه اعزام کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان از آماده‌باش نیروهای این جمعیت خبر و ادامه داد: تا زمان اعلام شرایط عادی از سوی مرکز لرزه‌نگاری، نیروهای هلال احمر استان برای کاهش حوادث احتمالی و همچنین امدادرسانی در حال آماده‌باش کامل هستند.

رضایی با بیان اینکه زلزله بامداد امروز خسارت جانی بر جای نگذاشت، افزود: خوشبختانه خسارت مالی نیز به منازل مردم و دیگر اماکن عمومی وارد نشده است.

وی ضمن توصیه به شهروندان جهت حفظ آرامش، از آنان درخواست کرد نقاط امن خانه‌ها را شناسایی کنند و در صورت وقوع زلزله به آنجا پناه ببرند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان بیان داشت: همچنین به علاقمندان به کوهنوردی توصیه می‌شود به دلیل مشخص نبودن شرایط زمین لرزه، تا اطلاع ثانوی از صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close