اخبار بروجرد

کارخانه نساجی بروجرد از ۱۰ اردیبهشت ماه فعال می‌شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان، تاکید کرد: مقرر شده که از ۱۰ اردیبهشت ماه کارخانه نساجی بروجرد شروع به کار کند و کارگران به کار خود برگردند.

روزهای بروجرد- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان، تاکید کرد: مقرر شده که از ۱۰ اردیبهشت ماه کارخانه نساجی بروجرد شروع به کار کند و کارگران به کار خود برگردند.

علی آشتاب در گفت و گو با مهر با اشاره به مشکلات به وجود آمده در نساجی بروجرد، اظهار داشت: روز گذشته جلسه‌ای برای پیگیری و بررسی مشکلات این واحد با حضور استاندار لرستان و همچنین اعضای هیئت مدیره این کارخانه برگزار شد.

وی با بیان اینکه به طور معمول این کارخانه همه ساله تا حدود فروردین ماه تعطیل بوده است، عنوان کرد: الان نیز به خاطر شیوع کرونا یک تعطیلی توافقی داشته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با بیان اینکه مقرر شده که از ۱۰ اردیبهشت ماه این کارخانه شروع به کار کند و کارگران به کار خود برگردند، افزود: هیچ تعدیل نیرو و اخراجی در این کارخانه صورت نگرفته است.

آشتاب با بیان اینکه بر اساس اعلام کارخانه، به خاطر جمعیت زیاد کارگری که در این کارخانه حضور دارد و برای جلوگیری از شیوع کرونا و همچنین تأمین مواد اولیه، تصمیم گرفته شده که تا ۱۰ اردیبهشت ماه این کارخانه تعطیل باشد، گفت: اعلام کرده‌اند که در این مدت هم موضوع دریافت تسهیلات خود را پیگیری کنند، هم مواد اولیه کارخانه را تأمین کنند و هم ۱۰ اردیبهشت ماه استارت کار را داشته باشند و کارگران به کار خود برگردند.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه در حال حاضر تنها افراد مشغول به کار در حوزه گردشگری شامل هتل‌ها، رستوران‌ها، مراکز فرهنگی و ورزشی مشکلاتی دارند، گفت: این واحدها هنوز بازگشایی نشده‌اند و افراد مشغول به کار در آنها دارای مشکلاتی هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان، گفت: تا کنون بالای هشت هزار نفر در لرستان مشمول بیمه بیکاری شده‌اند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close