اخبار بروجرد

استفاده از ظرفیت های داخلی راهکار حل مشکلات اقتصادی است

روزهای بروجرد- فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: استفاده ازظرفیت های داخلی و بهره گیری از نخبگان و اندیشمندان از سوی مسئولان، راهکارحل مشکلات حوزه اقتصادی است.

به گزارش ایرنا، سردارمرتضی کشکولی در مجمع بسیج ادارات که درکانون بسیج شهرستان بروجرد برگزار شد، افزود: باید با راه اندازی اتاق فکر، مسائل و معضلات را کشف و شناسایی نمود و راهکارهای لازم برای حل آنها را ارائه داد.

وی با بیان اینکه مجمع بسیج شهرستان برای شناسایی و برطرف کردن مشکلات به وجود آمده است، اظهارداشت: ضروری است تا دستگاه ها و کارگروه ها با همفکری و استفاده از ظرفیت نخبگان اقدامات لازم را برای رفع مشکلات و موانع به کار گیرند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی براستفاده از ظرفیت های داخلی تاکید داشته و در طول چهار دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی ایران از این توانمندی های استفاده شده است.

سردار کشکولی بیان کرد: ملت ایران با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادند که با گذشت چهل سال از پیروزی انقلاب همچنان از آرمان ها و ارزش های نظام و خون شهدا دفاع خواهند کرد و ایران اسلامی مقتدرتر از قبل در راستای اهداف خود گام برمی دارد.

وی ادامه داد: آمریکا سال ها پیش توطئه هایی را طراحی کرد تا بتواند در کشورهایی از جهان برنامه تجزیه را اجرایی کند تا با این اقدام به اهداف شوم خود برسد و برای این طراحی هزینه های بسیاری را انجام داد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: به برکت انقلاب و چهل سال ایستادگی ملت ایران اسلامی امروز قدرت برترمنطقه است و روز به روز با اقتدار پله های ترقی را می پیماید و برنفوذ این نظام درجهان افزوده می شود.

سردار کشکولی اظهارداشت: دشمنان دراین سالها به خوبی متوجه شده اند که با جنگ مستقیم نمی توانند به اهداف خود برسند و اعتراف کرده اند که طراحی این جنگ ها در بسیاری از کشورها اشتباه بوده است.

وی افزود: در بروجرد مجمع بسیج و کارگروه ها اقداماتی از بعد شناسایی و ارائه راهکارهای لازم را انجام داده اند که این برنامه می تواند به صورت یک الگو برای سایر شهرستان ها مورد استفاده قرار گیرد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close