اخبار بروجرد

فرماندار بروجرد: رعایت فاصله اجتماعی در شهرستان باید جدی گرفته شود

روزهای بروجرد- فرماندار ویژه شهرستان بروجرد گفت: رعایت فاصله اجتماعی در شهرستان بویژه در ادارات و ارگانهایی که مراجعه کننده دارند باید جدی گرفته شود.

به گزارش ایرنا عبدالرحیم رحیمی در جلسه شورای اداری که در فرمانداری برگزار شد افزود: شهرستان بروجرد در ابتدای شیوع کرونا با تلاش کلیه دستگاه های اجرایی و شبکه بهداشت و درمان خوب عمل کرد وامروز در مواجهه با ویروس کرونا موفق بوده ایم که علاوه بر تلاش کادر درمانی و دستگاه ها، همه مردم پای کار بودند.

وی اضافه کرد: رعایت فاصله اجتماعی باید همچنان مد نظر باشد و نکات بهداشتی که از سوی متخصصان و پزشکان بیان می شود رعایت شود تا از ابتلای افراد به کرونا جلوگیری گردد.

فرماندار بروجرد با اشاره به غربالگری در بروجرد گفت: بروجرد در بحث غربالگری در کشور اول شد و تست ها برای همه افرادی که مراجعه کنند انجام می شود که روزانه بالغ بر ۲۰۰ تست انجام می شود.

رحیمی اضافه کرد: رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک و دستکش در ادارات ضروری بوده و برای پیشبرد کارهای اداری باید پیگیری شود و مدیران ادارات پروژه ها را پیگیری کنند.

فرماندار بروجرد با بیان این که مدیران باید اعتبارات را پیگیری کنند تا کامل تخصیص داده شود افزود: متاسفانه عدم پیگیری مدیران باعث شده در جذب اعتبارات موفق نباشیم، مدیران باید اعتبارات را دنبال کنند و از حق شهرستان دفاع کنند..

وی اظهار داشت: پل شهدای دانش آموز برای عید فطر افتتاح می شود و از شهرداری و شورای شهر تقاضا داریم مشکلات ورودی پل را که مربوط به شهرداری است را حل و فصل کند.

فرماندار بروجرد گفت: مدیران در مواقع بحرانی سریعا اطلاعات و اخبار مربوطه را به فرمانداری اطلاع رسانی کنند، متاسفانه در بحث وقوع زلزله روز گذشته اطلاعات و اخبار مربوط به خسارات احتمالی به فرمانداری ارائه نشد.

رحیمی با اشاره به سال جهش تولید افزود: جهش تولید نباید فقط شعار باشد باید راه را برای تولید کننده هموار کنیم، همه تلاش ها را برای رونق تولید باید انجام دهیم تا هیچ تعطیلی در کارخانجات نداشته باشیم.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close