اخبار بروجرد

عباس گودرزی: آقای روحانی! اگر نمی‌توانی بفرمایید کنار تا فرد دیگری بتواند وضع مردم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ روشن کند

روزهای بروجرد- نماینده بروجرد در تذکری از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج سازندگی به دلیل مشارکت چشمگیر و مؤثر در رزمایش همدلی و کمک مومنانه تقدیر و تشکر و اظهار کرد: سپاه پاسداران در گره گشایی از کار مردم نقش کلیدی دارد.

عباس گودرزی با انتقاد از افزایش قیمت و اجاره بهای مسکن طی تذکری به رئیس جمهور گفت: آقای رئیس جمهور! لااقل ۴ نفر را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بفرستید برایتان از وضعیت مسکن گزارشی بیاورد. من خودم در بازار به دنبال مسکن می‌گردم. مستأجران ما چه گناهی کرده‌اند که باید وضعیتشان این گونه باشد.

نماینده مجلس اظهار داشت: افرادی که مسکن احتکار کرده‌اند بدانند مجلس یازدهم به مقوله مسکن ورود ویژه خواهد داشت و با احتکارکنندگان برخورد خواهد کرد، بنابراین منتظر تصمیمات مهم مجلس یازدهم در حوزه مسکن باشید.

عباس گودرزی با بیان این که تولید ما نابود شده است گفت: ‌درآمد دلالی امروز از تولید و کسب و کار بیشتر شده است.

وی خطاب به دستگاه قضایی تصریح کرد: جناب آقای رئیسی! اگر دولت اراده‌ای برای نظارت بر بازار مسکن و این گرانی ندارد شما راسا وارد این مقوله شوید. شما دستگاه نظارتی هستید.

نماینده مردم بروجرد در مجلس اسلامی اظهار داشت: مگر ما دولت نداریم؟ آقای روحانی! اگر نمی‌توانی بفرمایید کنار تا فرد دیگری بتواند وضع مردم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ روشن کند. بنابراین خواهشمندیم دستگاه قضایی نسبت به این قضیه بی تفاوت نباشد و مردم بیشتر از این دچار مشکل نشوند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close