اخبار بروجردویژه ها

طرح«پیاده‌راه‌سازی سه‌راه جعفری»بروجرد ملغی شد/خوابی که تعبیر نشد

روزهای بروجرد- پس از کش‌وقوس‌های متعدد در مسیر اجرای طرح «پیاده‌راه‌سازی سه‌راه جعفری» بروجرد، در نهایت به گفته مسئولان این پروژه لغو و پرونده آن به دلیل عدم تأمین اعتبار بسته شد.

به گزارش مهر، طرح پیاده راه سازی سه راه جعفری بروجرد یکی از مهمترین پروژه‌های بازآفرینی شهری بروجرد بود که علی رغم برگزاری جلسات متعدد در میانه راه با مشکل مواجه شده و پرونده آن برای همیشه بسته شده است.

کمبود اعتبار مسئله‌ای بود که از ابتدا در مسیر اجرای این طرح وقفه ایجاد کرده بود و از سوی دیگر کارشناسی نبودن طرح نیز بر مشکلات افزوده بود.

پیش از این احمد پارسا رئیس اداره راه و شهرسازی بروجرد گفته بود این شهر دارای ۱۳ محله و سکونتگاه غیر رسمی است که برای اجرای طرح‌های بازآفرینی شهری در این محلات ۸ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که ۲ میلیارد از آن برای طرح پیاده راه سازی سه راه جعفری در نظر گرفته شده است.

وی در شورای مسکن شهرستان بروجرد با اشاره به نشست مسئولان استانی و شهرستانی راه و شهرسازی لرستان و بروجرد با معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص اجرای طرح‌های بازآفرینی شهری و تصمیم گیری های انجام شده در این زمینه، گفت: به دنبال این تصمیم گیری ها، طرح پیاده راه سازی سه راه جعفری بروجرد ملغی شد و معاون وزیر اعلام کرده که هیچ کمکی نمی‌توانیم در این پروژه انجام بدهیم و تخصیص اعتبارات در حال حاضر امکان پذیر نیست.

عبدالرحیم رحیمی فرماندار بروجرد نیز پیش تر در رابطه با اجرای با برنامه ریزی و کارشناسی شده طرح پیاده راه سازی سه راه جعفری هشدار داده و گفته بود: برای اجرای طرح‌هایی اینچنینی باید تمام جوانب کار در نظر گفته شود که پروژه‌ها در بروجرد با مشکل مواجه نشده و نیمه تمام رها نشود.

فرماندار بروجرد در شورای مسکن این شهرستان با اشاره به لغو شدن اجرای طرح پیاده راه سازی سه راه جعفری از سوی وزارت راه و شهرسازی گفت: با این تفاسیر از این به بعد طرحی به نام پیاده راه سازی سه راه جعفری در بروجرد نداریم.

به هر حال این گونه عملکرد مدیران و ابتر ماندن پروژه‌ها نشانه تصمیم گیری ها از روی منطقی پوچ و بدون برنامه ریزی شده است که نتیجه آن تنها تلف شدن وقت و نارضایتی مردم را به دنبال خواهد داشت.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close