اخبار ایران

شمس الدین حسینی: جمع ما احمدی‌نژادی‌ها در مجلس آینده جمع است / ۵۰ نفریم و فراکسیون تشکیل می‌دهیم

وزیر اقتصاد احمدی نژاد: تعداد زیادی از نمایندگان ادوار که به مجلس یازدهم راه یافته‌اند هم از جمله مدافعان دولت نهم و دهم هستند.

روزهای بروجرد- وزیر اقتصاد دولت دهم گفت: جمع ما احمدی‌نژادی‌ها در مجلس جمع است؛ ۵۰ نفریم و فراکسیون تشکیل می‌دهیم.

شمس الدین حسینی نماینده تنکابن در مجلس یازدهم و وزیر اقتصاد دولت دهم به دنیای اقتصاد گفت: اغلب مدیران شاخص دولت نهم و دهم که نامزد انتخابات مجلس شدند رای آوردند. در همین مجلس ۸ عضو کابینه دولت نهم و دهم، ۹ استاندار، تعداد قابل‌توجهی از معاونان وزرا، فرمانداران و مدیران دوره احمدی‌نژاد رای آوردند و از منتخبان مجلس یازدهم هستند. می‌توانم بگویم که بالغ بر ۵۰ نفر هستند. این افراد با هم فصل مشترک دارند و باهم سال‌ها همکاری کرده‌اند.

وی افزود: وقتی مردم بعد از گذشت چند سال از پایان کار دولت احمدی‌نژاد آنها را نادیده نگرفتند و به آنها رای دادند، آیا منتخبان باید خودشان را نادیده بگیرند؟ نه. بنابراین ما با هم جلساتی داریم اما آن جلسات فقط محدود به مدیران و وزیران دولت نهم و دهم که برای مجلس انتخاب شده‌اند، نیست و صرفا آمال این افراد نیز دولت نهم و دهم نیست. بخش قابل‌توجهی از نمایندگان منتخب با سنجش سلوک رفتاری و عملکردی مدیران دولت نهم و دهم، نسبت به همکاری و همگرایی ابراز تمایل می‌کنند و ما هم استقبال می‌کنیم. تعداد زیادی از نمایندگان ادوار که به مجلس یازدهم راه یافته‌اند هم از جمله مدافعان دولت نهم و دهم هستند.

شمس الدین حسینی در باره تشکیل فراکسیون توسط نمایندگان طیف خود گفته است:ما جلسات متعددی داشتیم و گفت‌وگو کردیم و این امر دور از ذهن نیست که تلاش کنیم این سازماندهی را انجام دهیم.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close