لرستان

سیر صعودی آمار مبتلایان به کرونا در لرستان/ شناسایی ۹۹ بیمار دیگر

نیکبخت با اشاره به افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در لرستان، گفت: ۹۹ نفر به آمار مبتلایان به کویید ۱۹ در لرستان اضافه شده است.

روزهای بروجرد- رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به سیر صعودی آمار مبتلایان به کووید ۱۹ در استان،  ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته  ۹۹ نفر به آمار مبتلایان به کووید ۱۹ در لرستان اضافه شده است.

محمدرضا نیکبخت در جمع خبرنگاران گفت: همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته در لرستان به علت کووید ۱۹دو نفر جان خود را از دست داده اند.

نیکبخت افزود: متاسفانه تاکنون تعداد ۱۴۲ نفر از هم استانی ها به علت کووید ۱۹  جان باخته اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان اظهار داشت: تا کنون۱۴ هزار و ۱۱۴ نمونه از بیماران مشکوک به “کووید ۱۹” در استان لرستان به آزمایشگاه مرجع ارسال شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون به  تعداد ۱۲ هزار و ۶۲۰  نمونه پاسخ داده شده است، افزود: تاکنون جواب نمونه آزمایش تعداد ۲ هزار و ۶۸۴  مورد مثبت و تعداد ۹۸۹۱ نمونه منفی  اعلام شده است.

نیکبخت اظهار کرد: تعداد ۳۶  نفر مبتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان تحت مراقبت های پزشکی و درمانی هستند.

وی افزود: از ابتدا تا کنون تعداد ۲۵۰۶ نفر که در لرستان  مبتلا به کووید ۱۹ بوده اند پس از درمان به بهبودی کامل دست یافته اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان، بیان کرد: هم اکنون سه آزمایشگاه مرجع، بیمارستان شهدای عشایر خرم آباد و شهرستان بروجرد در حوزه تشخیص بیماری کرونا در استان فعالیت می کنند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close