لرستان

تمدید مرخصی ۱۶۰۰ زندانی لرستانی/ موردی از کرونا در زندان‌ها نداشتیم

وی با بیان اینکه تا به امروز کسی در زندان‌های لرستان مبتلا به کرونا نشده است، افزود: در این ایام به بیش از یک هزار و 600 زندانی لرستانی مرخصی داده شد و این مرخصی‌ها تا پایان اردیبهشت‌ماه ادامه‌ دارند.

روزهای بروجرد- مدیرکل زندان‌های لرستان گفت: در ایام کرونا به بیش از یک هزار و۶۰۰ زندانی لرستانی مرخصی داده شد و این مرخصی‌ها تا پایان اردیبهشت‌ماه ادامه‌دارند همچنین زندانیانی که کمتر از ۴ ماه از پایان حبسشان باقی‌مانده به آن‌ها مرخصی تا پایان حبس اعطا می‌شود.

عبدالمجید کشوری در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: قبل از شیوع ویروس کرونا در کشور با توجه به وضعیت زندان‌های کشور چین در مواجه با این بیماری اقدامات بهداشتی و پیشگیرانه را در زندان‌های لرستان اجرا کردیم.

وی با بیان اینکه تا به امروز کسی در زندان‌های لرستان مبتلا به کرونا نشده است، افزود: در این ایام به بیش از یک هزار و ۶۰۰ زندانی لرستانی مرخصی داده شد و این مرخصی‌ها تا پایان اردیبهشت‌ماه ادامه‌ دارند.

مدیرکل زندان‌های لرستان بیان کرد: بر اساس دستور رئیس قوه قضاییه زندانیانی که کمتر از چهار ماه از پایان حبسشان باقی‌مانده به آن‌ها مرخصی تا پایان حبس اعطا می‌شود که این حرکت گامی بسیار ارزشمند است.

کشوری با اشاره به اینکه تمام ماسک‌های مورد نیاز زندانیان و کارکنان توسط زندانیان تولیدشده، تصریح کرد: دو کارگاه خیاطی که در زندان‌های بروجرد و خرم‌آباد مستقر هستند این کار را انجام دادند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close