اخبار لرستان

تا پایان امسال طرح توسعه بیمارستان تأمین اجتماعی خرم‌آباد به پایان می‌رسد

روزهای بروجرد- مدیر درمان تأمین اجتماعی لرستان گفت: تا پایان امسال طرح توسعه بیمارستان تأمین اجتماعی خرم‌آباد به پایان می‌رسد.

دکتر امین بهاروند در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: سال گذشته بازسازی ۹ مرکز سرپایی تأمین اجتماعی استان به پایان رسید.

وی ادامه داد: همچنین سال گذشته تجهیزات  اداری و پزشکی این مراکز نیز به اتمام رسید.

بهاروند گفت: همه مراکز سرپایی از حیث تجهیزات پزشکی و اداری و فضای فیزیکی کامل هستند و شاید موارد محدودی داریم که در سال جاری تکمیل خواهند شد.

مدیر درمان تأمین اجتماعی لرستان با بیان اینکه تجهیز و ساماندهی این مراکز ظرف چهار تا پنج سال به طول انجامید، اضافه کرد: سال گذشته برای ساماندهی مراکز سرپایی فوق یک میلیارد تومان هزینه شده است.

وی گفت: از سال گذشته توسعه بیمارستان ۳۲ تخته کوثر بروجرد در دست اقدام بوده  که هم‌اکنون ۵۰ تا ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی  دارد و بنا داریم با توسعه ساختمان این بیمارستان آن  را به ۹۶ تخت برسانیم.

بهاروند عنوان کرد: پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال و نهایتاً تا هفته تأمین اجتماعی سال ۱۴۰۰ این پروژه به بهره‌برداری برسد.

مدیر درمان تأمین اجتماعی لرستان بیان کرد: برآورد بودجه این بیمارستان برای ساخت و تجهیز  ۱۵۰ میلیارد تومان بوده است و پیشرفت فیزیکی آن به نسبت تخصیص اعتبار بوده است.

وی از تصویب طرح توسعه بیمارستان ۳۲ تختخوابی نرگس دورود خبر داد و گفت: طرح توسعه این بیمارستان در مرحله طراحی است و امیدواریم عملیات ساختمانی آن ظرف یکی دو ماه آینده آغاز شود.

مدیر درمان تأمین اجتماعی لرستان برای بودجه مرحله اول که ۲۰ میلیارد تومان است به استان ابلاغ شده است، اظهار کرد: بناست در طرح توسعه بیمارستان نرگس دورود نیز به ۶۴ تختخوابی تبدیل شود.

بهاروند افزود: بیمارستان تأمین اجتماعی خرم‌آباد با ۳۰ سال قدمت نیاز شد که تمام بخش‌های آن نوسازی شود که این مهم اوایل سال ۹۳ آغاز شد و به‌جز ۳۰ تا ۴۰ درصد ارتقا هتلینگ بخش‌ها، مابقی کارهایش انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: بازسازی اتاق عمل‌ها، زایشگاه، اورژانس، فضای عمومی و لابی و … انجام شد و nicu  این بیمارستان در حال ساخت است و ۴۰ درصد پیشرفت دارد که ظرف سه ماه آینده به اتمام می‌رسد.

مدیر درمان تأمین اجتماعی لرستان بیان کرد: بخش زنان و اطفال  این بیمارستان تمام شده و بخش‌های جراحی زنان و مردان این بیمارستان ظرف ۱۰ روز آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

بهاروند افزود: دو بخش از بیمارستان تأمین اجتماعی خرم‌آباد مانده که پس از جابجایی و اتمام بخش‌های تعمیر شده آن‌ها نیز انجام خواهد شد.

بهاروند عنوان کرد: با توجه به اعتباراتی که داریم توسعه همه بیمارستان تأمین اجتماعی خرم‌آباد به پایان برسد.

مدیر درمان تأمین اجتماعی لرستان گفت: بر اساس خدماتی که ارائه می‌دهیم همه تجهیزات را تأمین کردیم.

وی ارتقای خدمات کمی و کیفی و تکریم ارباب‌رجوع را از اولویت‌های تأمین اجتماعی استان در سال ۹۹ عنوان کرد و یادآور شد: به‌منظور ارائه خدمات کیفی‌تر با دانشگاه علوم پزشکی لرستان رایزنی شده تا بتوانیم از ظرفیت پزشکان متخصص این دانشگاه در بیمارستان‌های تأمین اجتماعی استان بهره‌مند شویم.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close