اخبار بروجرد

انتقال ۱۰۰ تن پسماند ساختمانی از سطح بروجرد

روزهای بروجرد- شهردار بروجرد گفت: ۱۰۰ تن پسماند ساختمانی از سطح شهر جمع‌آوری و به معدن دفن پسماندهای عمرانی و ساختمانی منتقل شد.

به گزارش ایسنا، رحیم جافری در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: نهضت پاک‌سازی پسماندهای عمرانی و ساختمانی سطح شهر بروجرد (در مبادی ورودی و خروجی شهر، خیابان‌ها، پیاده‌روها، حاشیه جاده‌های درون‌شهری) در سال جدید در قالب چند اکیپ مجزا در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: در همین راستا از ابتدای سال تاکنون طی گشت‌های به انجام رسیده، ۱۰۰ تن پسماند ساختمانی از معابر سطح شهر از جمله در فاز ۶ شهرک اندیشه و بلوار آیت ا… صاحب زمانی (رینگ جنوب) جمع‌آوری و به معدن دفن پسماندهای عمرانی و ساختمانی منتقل شده است.

شهردار بروجرد خاطرنشان کرد: بر اساس ماده ۱۶ قانون مدیریت پسماندها دپوی ضایعات عمرانی و ساختمانی در معابر عمومی تخلف محسوب شده و از صاحبان املاک در حال ساخت‌وساز درخواست می‌شود، پسماندهای عمرانی خود را جهت دفن به معدن مربوطه واقع در ابتدای خیابان ورودی شهرک نیاوران منتقل کنند.

جافری اضافه کرد: از کلیه همشهریان عزیز خواهشمندیم که این‌گونه پسماندها را در معابر عمومی انباشت نکرده و آن‌ها را جهت دفع به معدن دفع پسماندهای عمرانی و ساختمانی شهرداری در ابتدای خیابان ورودی شهرک نیاوران منتقل کنند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close