اخبار ایراناخبار لرستان

استان های سیستان و بلوچستان و لرستان در اولویت ساخت راه قرار دارند

روزهای بروجرد- استان های سیستان و بلوچستان و لرستان در اولویت ساخت راه هستند و نگهداری آسفالت با روش های کم هزینه در دستور کار سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای قرار دارد.
به گزارش فارس، فرامرز مداح عضو هیات عامل این سازمان در حاشیه بازدید از محور صالح آباد شهرستان دماوند با بیان این مطلب اظهار داشت: محور جاده وادان یا صالح آباد از محورهایی است که به لحظات مشخصات جزء محورهای فرعی است اما به لحاظ ترددی از برخی از جاده‌های اصلی تردد بیشتری در آن جریان دارد. 
وی افزود: با توجه به سردسیر بودن این منطقه، نگهداری آن شرایط خاص خود را دارد و در سال جاری نیز با توجه به شرایط موجود باید صرفه جویی حاکم باشد. 
مداح گفت : خوشبختانه با شرایط و امکاناتی که برای این منطقه توانستیم فراهم کنیم، برای روکش آسفالت پیمانکار  تعیین شده است و حدود دو کیلومتر پروژه عملیاتی شده و کار در دست اقدام است. 
مداح با بیان این که روکش‌ محورهای مختلف به صورت وسیع امکان پذیر نخواهد بود و محدود است،گفت: مقوله نگهداری با روش‌های کم هزینه توسط نیروهای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و با استفاده از پیمانکار در دستور کار سال جاری قرار دارد تا بتوانیم سطح سرویس و خدمات جاده ها را بتوانیم بالاتر ببریم. 
وی با بیان این که مبالغ اعتبار متناسب با شرایط کرونا در کشور تغییر خواهد کرد، تصریح کرد: به دلیل مقابله دولت با ویروس کرونا، بخشی از اعتبارات عمرانی به آن سمت هدایت شده است. 
وی خاطرنشان کرد: امسال در استان‌هایی مانند سیستان و بلوچستان و لرستان بروز سیل منجر به تخریب شدید محورهای اصلی شده است که محورهای مذکور در اولویت ساخت قرار دارند.
تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close