اخبار بروجرد

استاندار لرستان: مشکلات نساجی بروجرد هرچه سریع‌تر حل شود

نساجی بروجرد یکی از موفق‌ترین صنایع استان و کشور است که با پتانسیل بالا در تولید، زمینه اشتغال هزار نفر را فراهم کرده است.

روزهای بروجرد- استاندار لرستان گفت: طرح‌های بهسازی و نوسازی خوبی در مجموعه نساجی صورت گرفته است.

سید موسی خادمی شامگاه دوشنبه اول اردیبهشت در جلسه بررسی مسائل و مشکلات نساجی بروجرد، اظهار کرد: نساجی بروجرد یکی از موفق‌ترین صنایع استان و کشور است که با پتانسیل بالا در تولید، زمینه اشتغال هزار نفر را فراهم کرده است.

وی تصریح کرد: بخشی از مشکلات این مجموعه مربوط به بدهی‌های معوق به بانک عامل و دستگاه‌های خدمات رسان مانند گاز، آب و برق است که در زمینه رفع این مشکلات ضمن همکاری با نساجی بروجرد، اقدام عاجل صورت گیرد.

استاندار لرستان ضمن اشاره به اینکه طرح‌های بهسازی و نوسازی خوبی در مجموعه نساجی انجام شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به استفاده از سرمایه ثابت کارخانه نساجی بروجرد در زمینه نوسازی و خرید دستگاه‌های جدید، سودآوری و بازگشت سرمایه آن با توجه به شرایط کنونی و شیوع بیماری کرونا در کشور زمان‌بر است که در این راستا نساجی بروجرد نیاز به حمایت دارد.

خادمی اضافه کرد: شیوع بیماری کرونا تأثیر خود را بر صنایع استان و نساجی بروجرد گذاشته است که این موضوع باید با بررسی و کارشناسی رفع شود تا ضمن ادامه فعالیت این مجموعه، مشکلی برای کارکنان آن نیز به وجود نیاید.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close