اخبار لرستان

استاندار لرستان: برای مقابله با گسترش کرونا محدودیت‌ ها تشدید می‌شود

روزهای بروجرد- استاندار لرستان گفت: باتوجه به روند افزایشی شیوع کرونا در استان طی جلسه آینده ستاد مقابله با کرونا تصمیمات جدیدی مبنی بر تشدید محدودیت‌ها اتخاذ می‌شود.

 سید موسی خادمی در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا اظهار داشت:  در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۳۰ نفر شهروند استان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که این روند نسبت به روزهای گذشته همچنان صعودی است.

وی ادامه داد: وضعیت در شهرهای خرم آباد، نورآباد، بروجرد و دورود مطلوب نیست و مردم باید با رعایت بیش از پیش پروتکل های بهداشتی نسبت به کنترل این بیماری همکاری کنند.

وی با تاکید بر تعطیلی بازار غیرضروری تصریح کرد:‌ نباید اجازه داد شرایط از کنترل خارج شود که برای این مهم باییستی با اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در زمینه مقابله با کرونا، مردم را با خود همراه کنیم.

استاندار لرستان در خصوص اجرای برخی مصوبات بازگشایی دانشگاه‌ها و مدارس تصریح کرد: چنانچه تا ۱۷ خرداد شرایط بهبود نیابد تصمیمات جدیدی اتخاذ خواهد شد و این درحالیست که مدارس کماکان برای  رفع اشکال دایر هستند و اجباری برای حضور در کلاس‌ها نیست.

خادمی گفت: تمامی محدودیت ها همچنان به قوت خود باقی است و مردم باید مسوولان و کادر درمان را در کنترل شیوع کووید ۱۹ همراهی کنند.

کل مبتلایان به کرونا در ایران تا ۲۸ اردیبهشت ۱۲۰ هزار و ۱۹۸ نفر، بهبودیافتگان ۹۴ هزار و۴۶۴  و فوتی‌ها ۶ هزار و۹۸۸ نفر بوده است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close