اخبار بروجرد

۴۰ طرح عمرانی هفته دولت در بروجرد به بهره برداری می‌رسد

روزهای بروجرد- سرپرست فرمانداری بروجرد گفت: ۴۰ طرح عمرانی و خدماتی با اعتبار بیش از ۷۰۰ میلیارد ریال همزمان با هفته دولت در بروجرد به بهره برداری می‌رسد.

احمد گودرزیان در نشست خبری با خبرنگاران که در فرمانداری برگزار شد افزود: در هفته دولت ۴۰ پروژه با ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار  شامل پروژه های عمرانی و خدماتی افتتاح و یا کلنگ زنی می شود.

وی اضافه کرد: باید تلاش شود تا شهرستان بروجرد به سمت پیشرفت و توسعه حرکت کند که برنامه مدونی برای ساماندهی و کمک به صنایع مهم شهرستان تدوین شده و اجرایی می شود.

گودرزیان با اشاره به پروژه های نیمه کاره بروجرد اظهار داشت: سد آبسرده و پروژه راه آهن در حال پیگیری  هستند که امیدواریم در سال آینده اعتبار خوبی برای این پروژه ها اختصاص داده شود.

به گفته وی منطقه ویژه اقتصادی در شهرک شماره ۲ قرار دارد و در ۶۰ هکتار با عملیات اجرایی کارخانه فرو سیلیس در حال انجام است.

گودرزیان افزود: پروژه ها باید در کمترین زمان به ثمر برسد و کارخانجات تعطیل و راکد راه اندازی شوند و اینها همگی مطالبات به حق جامعه است  که در کاهش بیکاری نقش مهمی دارد.

وی با اشاره به این که خبرنگاران رسالت بزرگی بر عهده دارند افزود: اصحاب خبر در صف اول اطلاع رسانی قرار دارند و بهترین مشاور برای مدیران هستند.

گودرزیان اضافه کرد: این رسالت بزرگ خبرنگاران باید برای مدیران نهادینه شود چرا که خبرنگاران به خوبی می توانند خواسته ها و مطالبات به حق مردم را انعکاس دهند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close