اخبار بروجرد

فعالیت «نساجی بروجرد» از سر گرفته شد/ بازگشت به کار کارگران

امروز شنبه همه کارگران در سه شیف کاری در کارخانه حاضر شده و مشغول کارند.

روزهای بروجرد- کارخانه «نساجی بروجرد» که از ابتدای فروردین ماه سال جاری با ۹۴۰ کارگر به دلیل شیوع کرونا، فعالیت خود را متوقف کرده بود، امروز فعالیت دوباره خود را از سر گرفت.

به گزارش ایلنا، واحد «نساجی بروجرد» از صبح روز شنبه (۱۳ اردیبهشت ماه) فعالیت دوباره خود را از سر گرفت.

برخی منابع کارگری در این واحد تولیدی  با اعلام این خبر گفتند: از ابتدای فروردین ماه سال ۹۹ واحد تولیدی نساجی بروجرد  به دلیل شیوع ویروس کرونا به حالت تعطیلی درآمد و قرار بود کارگران برای مقرری بیمه بیکاری اقدام کنند.

این کارگران با بیان اینکه در آن زمان حدود ۹۴۰کارگر موقتا بیکار و نگران امنیت شغلی خود شدند، در ادامه افزودند: با مساعدت مسئولان و تلاش کارگران با برطرف شدن بخشی از مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا، خطوط تولیدی کارخانه راه‌اندازی شده و کارگران با رعایت نکات بهداشتی و اجرای طرح غربالگری فعالیت شغلی خود را در سه شیف کاری آغاز کرده‌اند.

کارگران در ادامه تصریح کردند: هیات مدیره این واحد تولیدی پرداخت حقوق و بیمه دو ماه فروردین و اردیبهشت را برعهده گرفته که در این صورت هیچ کدام کارگران از مقرری بیمه بیکاری استفاده نخواهند کرد.

منابع کارگری با بیان اینکه در حال حاضر کارگران از وضعیت موجود رضایت دارند، در خاتمه افزوند: امروز شنبه همه کارگران در سه شیف کاری در کارخانه حاضر شده و مشغول کارند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close