اخبار بروجرد

۲۷ واحد آموزشی بروجرد برای اسکان مسافران نوروزی تجهیز شد

روزهای بروجرد– مدیرآموزش و پرورش بروجرد گفت: ۲۷ واحد آموزشی در قالب ۲۲۰ کلاس در سطح شهرستان برای اسکان مسافران و گردشگران نوروزی تجهیز شد.

“محمد مهرافزون ” در گفت و گو با ایرنا افزود: از این تعداد مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی هشت واحد با ۸۰ کلاس در گروه الف ” درجه یک” دارای امکانات فرش، تلویزیون و یخچال و ۱۹ مدرسه در قالب ۱۴۰ کلاس  در گروه “ب ” تجهیز شده است.

مهرافزون اظهار داشت: به دلیل شیوع کرونا در ۲ سال گذشته مراکز پذیرش و اسکان غیرفعال بود ولی امسال با توجه به انجام واکسیناسیون عمومی و در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا در نوروز ۱۴۰۱ طرح اسکان اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: با توجه به پیشینه تاریخی و طبیعت بی نظیر بروجرد همه ساله پذیرای مسافران و گردشگران بسیاری است.

مدیرآموزش و پرورش بروجرد با اشاره به اهمیت موضوع ضرورت برنامه ریزی در این خصوص بیان کرد: همه وظیفه داریم با مشارکت کلیه همکاران ستادی و همکاری همه جانبه، اقدامات مربوط به پذیرش و اسکان را در شان دیار فرزانگان انجام تا سفری خوش و دلنشین در این شهر را برای مسافران ماندگار ویادگار بگذاریم.

مهرافزون اضافه کرد: در برخورد با مهمانان نوروزی ترویج دهنده و سفیر فرهنگی شهر بروجرد باشیم و از همه ظرفیت‌های موجود برای رضایت مندی و ارائه خدمات در خور شان مهمانان فرهنگی ستادهای اسکان فرهنگیان استفاده شود.

وی ادامه داد: مدارس مشخص شده آمادگی لازم را داشته باشند و مدیران تمهیدات و مقدمات لازم را جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی فراهم کنند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close